Hop til indhold
Stavox

Windows 11


xkow
 Del

Recommended Posts

Kan allerede sige nu at der er folk der har haft problemer med det første build til Windows 11.

 

Det jeg havde læst mig til med en af problemerne var, at online muliplayer fps spil som cod eller andre ville se din pc som om at du hackede pga at den ikke godkender dig.
 

Ved ikke om det stadig er sagen men jeg venter selv til det officielt kommer helt ud 👏

Redigeret af Anders Buch
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
På 05/07/2021 den 1:36 PM , Anders Buch skrev:

Kan allerede sige nu at der er folk der har haft problemer med det første build til Windows 11.

Men er det ikke også like... meningen?

Er det ikke derfor man har insider previews?

 

Okay to be fair, Microsoft er generelt elendige til at teste nye versioner af Windows. Selv bare med opdateringer til Windows 10, har de jo mange gange forårsaget kæmpe problemer fordi deres updates bare ødelægger shit. Det er så hvad man får ud af at fyre hele sit quality-assurance team... Men i det mindste må man håbe de fanger det allerværste i deres insider previews lol

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Emoyly skrev:

Men er det ikke også like... meningen?

Er det ikke derfor man har insider previews?

 

Okay to be fair, Microsoft er generelt elendige til at teste nye versioner af Windows. Selv bare med opdateringer til Windows 10, har de jo mange gange forårsaget kæmpe problemer fordi deres updates bare ødelægger shit. Det er så hvad man får ud af at fyre hele sit quality-assurance team... Men i det mindste må man håbe de fanger det allerværste i deres insider previews lol

Håber også at de tager sig lidt sammen og laver noget ordentligt denne gang, samt at de ikke ødelægger folks pc'er med deres "updates"

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Lad os få det lidt op igen. 😉

Animationer osv føles fantastisk, og minder lidt om Mac, hvor man kan få god hastighed ud af low-end maskiner. Sidder og bruger det på de fleste af mine maskiner, og må sige at jeg endnu ikke har haft problemer. Nu tager jeg så heller ikke alpha builds, men kun dem der er godkendt af Microsoft. Jeg har bemærket at Windows 11 vidst også tager mindre ram, det kan også bare være mig.

 

Det føles hurtigere, men har præcis samme funktionalitet som 10. Skal være den første og sige at jeg elsker det nye kontrolpanel.

billede.thumb.png.57a1ae2e43c9602d9fac6d33063b0ea3.png

 

 

- Ja, og har ingen problemer haft med at køre programmer, hvis det interesserer nogen.

Og indstillingerne, woow, langt rarere at navigere rundt i, når man lærer det at kende, OG SÅ KAN MAN OVENIKØBET SE HVOR MAN ER HENNE!

billede.png.7bc4fb0db955e682493d6f9670024209.png

 

 

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, MRBennetsen✔ skrev:

Lad os få det lidt op igen. 😉

Animationer osv føles fantastisk, og minder lidt om Mac, hvor man kan få god hastighed ud af low-end maskiner. Sidder og bruger det på de fleste af mine maskiner, og må sige at jeg endnu ikke har haft problemer. Nu tager jeg så heller ikke alpha builds, men kun dem der er godkendt af Microsoft. Jeg har bemærket at Windows 11 vidst også tager mindre ram, det kan også bare være mig.

 

Det føles hurtigere, men har præcis samme funktionalitet som 10. Skal være den første og sige at jeg elsker det nye kontrolpanel.

billede.thumb.png.57a1ae2e43c9602d9fac6d33063b0ea3.png

 

 

- Ja, og har ingen problemer haft med at køre programmer, hvis det interesserer nogen.

Og indstillingerne, woow, langt rarere at navigere rundt i, når man lærer det at kende, OG SÅ KAN MAN OVENIKØBET SE HVOR MAN ER HENNE!

billede.png.7bc4fb0db955e682493d6f9670024209.png

 

 

spørger lige af ren nysgerrighed fordi jeg overvejer lidt og opdatere til windows 11 på min bærbar skole computer.

men ting som wordmat og lign. er vel ikke kompitabel med windows 11 right?

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, xKow skrev:

spørger lige af ren nysgerrighed fordi jeg overvejer lidt og opdatere til windows 11 på min bærbar skole computer.

men ting som wordmat og lign. er vel ikke kompitabel med windows 11 right?

Nu bruger jeg ikke Wordmat selv, og aner ikke om det er en automatisk installeret app, men jeg har endnu ikke opdaget en applikation der har opført sig mærkeligt på Windows 11. Windows 11 er bygget på samme måde som Windows 10 trods alt. Har testet størstedelen af de spil jeg har, intet problem, har testet de programmer jeg programmerer med, intet problem. Jeg har testet de Adobe programmer jeg betaler for, intet problem. Alt i alt jeg nyder at have opdateret, alt føles bare smooth. 🤷‍♂️

 

 

 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, MRBennetsen✔ skrev:

Nu bruger jeg ikke Wordmat selv, og aner ikke om det er en automatisk installeret app, men jeg har endnu ikke opdaget en applikation der har opført sig mærkeligt på Windows 11. Windows 11 er bygget på samme måde som Windows 10 trods alt. Har testet størstedelen af de spil jeg har, intet problem, har testet de programmer jeg programmerer med, intet problem. Jeg har testet de Adobe programmer jeg betaler for, intet problem. Alt i alt jeg nyder at have opdateret, alt føles bare smooth. 🤷‍♂️

 

 

 

 

Jep det var også det jeg læste mig frem til

 

giver det sgu en chance på min bærbar - dog tager jeg lige backup af alle mine filer først.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.