Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban: Rumkugle


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores nye in-game ansøgningssystem om unban - det er under udvikling
Unban søges på vegne af: Rumkugle
SteamID: STEAM_0:1:97648748
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Hejsa, jeg ville starte med at sige, at jeg er ked af mine handlinger og det er yderest dumt og ikke særligt smart, jeg ville også sige at jeg jeg brudt Nlr 2 gange + RDM, forstod ikke det med troll, følte ikke at jeg trollede, men forståeligt nok hvis Monada gjord.Jeg stod et stykke væk fra raidet stod, og kiggede på hvad der skete, og om de andre betjente vandt, de skød mod os vi skød tilbage. Som jeg også skrev længere oppe, at det er yderest dum og skulle tænke mig mere om. Inden jeg gjorde de ting som jeg deltog i. Jeg vil rigtigt gerne ind og spille med gutterne igen, og kan næsten ikke vente 2 uger med at joine igen. Jeg håber ikke at i er alt for sure, og har lyst og tid til at læse denne Unban-ansøgning. Jeg vil ikke gøre det igen fordi har set hvad konsekvenserne er for det.
Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Rumkugle

 

Super fedt at du gerne vil ind igen.

Jeg har flere gange i dag oplevet du har gjort nogle ting, som du bør vide du ikke skal gøre.
Eftersom at det fortsatte i lang tid, antog jeg det som troll, og din straf fulgte med.

 

Men hvis jeg skal lukke dig ind igen, hvordan kan jeg så sikre mig, at du overholder reglerne?

 

//Monada

Redigeret af Monada
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan sikre dig at, jeg ikke gør det igen, fordi jeg ikke gider at have 2 ugers ban, og gerne vil game med drengene, har lært af mine fejl, og det ville ikke ske igen, og jeg vil gerne tage staffen hvis jeg gør det igen. Det har jeg ikke noget imod, og jeg lover dig også at jeg holder reglerne helt rigtigt. De ting som skete vil ikke ske igen.

 

Redigeret af Rumkugle
Skulle tjekke.
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.