Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Joness


Joness
 Del

Recommended Posts

Sidste gang du var staff, gad du ikke engang at være på serveren. De coaches der var på daværende tidspunkt, skulle have information fra andre spillere og staffs, og ikke dig. Det er i mine øjne alt for useriøst til, at du endnu engang skal være staff.

 

 

 

  • Zing! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi blev staff på samme tid, men jeg tvivler på, at du overhovedet nåede op på 100 cases. Jeg hørte fra dig, at det blandt andet omhandlede om noget med en meget lav mic, at du aldrig tog cases, men det kunne man jo løse... Jeg har heller ikke set dig inde siden da heller. Det er i mine øjne også alt for useriøst.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Beetle skrev:

Sidste gang du var staff, gad du ikke engang at være på serveren. De coaches der var på daværende tidspunkt, skulle have information fra andre spillere og staffs, og ikke dig. Det er i mine øjne alt for useriøst til, at du endnu engang skal være staff.

 

 

 

Det jeg kan huske var det jeg fik mamacita eller hvad han hed som var coach til at starte med, efter fik jeg dig og jeg kom igennem alt det jeg skulle, men så pga. nogen irl ting havde jeg ikke tid og lyst til at spille i denne periode. Jeg skulle nok have skrevet det til jer at jeg ikke kunne være på.

2 timer siden, Philipwn skrev:

Vi blev staff på samme tid, men jeg tvivler på, at du overhovedet nåede op på 100 cases. Jeg hørte fra dig, at det blandt andet omhandlede om noget med en meget lav mic, at du aldrig tog cases, men det kunne man jo løse... Jeg har heller ikke set dig inde siden da heller. Det er i mine øjne også alt for useriøst.

Som sagt var det pga. irl ting som gjorde jeg ikke havde tid og lyst til at spille, men jeg har været på næsten hver dag i flere uger. Så ved ikke om du ikke har set mig eller hvad.

4 timer siden, Graqs skrev:

 +rep

  • Aktiv
  • Moden 
  • Kan holder en god tone
  • Kan reglerne 
     
  • Held og lykke! 

Tak for det!

5 timer siden, Migos skrev:

+rep

Mega flink

Sød

Sjov

Moden

Ville dog gerne se dig lidt mere online det kunne være fedt

MH Migos

Tak bro.

6 timer siden, Champen skrev:

+rep

flink

aktiv

kan reglerne

moden

Taaaak

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Beetle.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.