Hop til indhold
Stavox

Pladsen foran spawn [Rockford]


West
 Del

Recommended Posts

Nu jeg ikke originalt rockford spiller, men jeg kan godt huske det.

Der er utroligt mange af den samme slags butik lige overfor spawn ligenu,
jeg syntes det ville være synd at fjerne alle, men det er ikke nødvendigt med så mange.

Man kunne godt gøre det mere lyst som Guzern skriver, som det første.
Derefter kunne man så fjerne 1-2 butikker fra højre side, fra når man kommer ud af spawn, derefter kunne man bare lave noget "fladt" område der?

Så vil man stadig have mulighed for at bygge en indendørs shop overfor spawn, men der er også mulighed for en åben shop.

 

det bedste fra begge verdener
 

Redigeret af Mike Hansen
  • +Rep 2
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Som Mike pointeret, nu da jeg er tidligere main rockford spiller hen over 2016-2017-2018, så ville jeg sku' også sige at da jeg kom tilbage sidste år så fik jeg også et lille chok.
Jeg savner dengang der lå de skide små lejligheder foran spawn og så en masse dejligt rum til enten baser, gunshops, banke, eller hvad end folk kunne finde på.
Nu er det ikke ligefrem blevet fjernet, men de tog bare butikkerne der lå bag Circle K og Mcdonalds (Tidligere burger king) og skiftede dem med hinanden. Jeg vil selv gerne stemme for, at få lejlighederne tilbage og så måske beholde en butik eller 2 foran spawn, da jeg savner vildt meget at lave noget sjovt RP i de lejligheder, som bl.a. min weed kiosk, og i det hele taget have baser der. Det er også lidt irriternede for de folk som laver "standalone" dupes, hvor de så ikke kan sætte dem foran spawn pga. butikkerne.
Så ja, det ville være fedt med en lille ændring angående det område.

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Heyo.

Nu har jeg selv en stor passion for Rockford og på mange punkter bringer dette map også mange minder tilbage.
Og jeg må være ærlig og erkende, at grus-pladsen foran Rockford er en af dem.

Jeg synes personligt, og det tror jeg også mange andre gør, at denne plads som du selv har pointeret i dit opslag er noget mindeværdigt og fedt-
da det fremhæver en masse interessante kreationer som spillerne har lavet. Jeg er godt indforstået med, at man selvfølgelig kan skabe noget fedt i butikkerne, men det at bygge sin egen gunshop / bank uden nogle fundamenter så at sige er noget helt andet. Selvom mange af opdateringer har været for det gode, er der nogle ting som jeg personligt som Rockford-spiller ville ønske vendte tilbage til de såkaldte ''gode gamle dage''.

Som du også pointere, er der de små bakker, træer m.m. som igen, også fjerner en del bygge-plads hvis man altså som spiller ønskede at lave nogle af sine egne ting ude fra butikkerne. Jeg synes selv, at disse små bakker osv. giver noget dybde til mappet udseendemæssigt så om de skal ændres eller ej, skal jeg ikke bestemme. Dog kunne det altid være en idé at flade dem lidt ned så den ovenstående idé kunne blive nemmere.

Jeg synes dit opslag er fint og hvis din intention er at få pladsen eller noget der bare ligner tilbage, har du min støtte 🙂

  • +Rep 4
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.