Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mickey Mus


Mickey Mus
 Del

Recommended Posts

Ingame navn:  Mickey Mus

 

SteamIDSTEAM_0:0:213945594

 

IRL fornavn: Mikkel
 

Alder: 18

Bare lidt omkring mig.

Jeg hedder Mikkel Sørensen, jeg er 18 år gammel, jeg gik til hverdag på Gråsten Landbrugsskole men har igang værende egen produktion af slagtesvin, da jeg drømmer om at blive en erfaren landmand samt leder der kan levere et godt produkt til folk, i tiden uden for skole/arbejde bruger jeg meget af min tid på at hygge mig med de andre, lige tage en omgang pool for at støtte det sociale, jeg er en meget glad, frisk og energisk dreng. Hvis jeg rigtigt bare vil slappe af og hygge mig spiller jeg noget RP. Jeg lever mig så meget ind i det som jeg overhovedet kan, godt RP betyder en del for mig, da det er hyggeligt og skabe online sociale minder, jeg kan rigtigt godt lide og bruge min viden og erfaring til at lave godt rp. Jeg har en del erfaring indenfor Tjeneste verden, altså ambulance, politi, Brand & Redning og en del indenfor administrative. begge mine forældre er tidliger paramedicinere så jeg har lært en del af dem og nyder at kunne bruge min viden og de fagudtryk til mit rp, det styrker rp niveauet og det gir en anden oplevelse, Jeg interesserer mig os rigtig meget for biler og dyr, jeg er igang med min uddannelse som landmand og bruger os gerne min viden derfra til noget godt rp, jeg deltager i nogle perioder, alt efter arbejde og skole som frivillig brandmand og har gjort mig god erfaring med det.

Her fortiden i Covid-19 krisen har jeg brugt meget af min tid sammen med min mors kæreste på at lave en gammel shelby vi fandt og har købt for noget tid siden, det går jeg meget og hygger med, jeg er igang sammen med rigtig mange mennesker da jeg er meget social anlagt og har lidt en lille leder inde i mig, jeg er god til at lære folk lidt sværer ting og forklare dem hvordan de gør det. 

jeg har på ingen måder problemer med at forklare eller uddybe mig mundtligt eller skriftligt, jeg er altid engageret i det jeg foretager mig og ønsker kun alle det bedste så vi alle får noget godt ud af det vi foretager os.

  • +Rep 5
  • -Rep 2
  • Sejt 1
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

 

-sådan en dejlig oplevelse at læse sådan en flot ansøgning, hvor du åbner op!!

-kan sit RP(virkelig god til at leve sig ind i rollerne)

-meget flink!

-klart en admin der ville give spillere en masse chancer i de rette situationer!

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Polle skrev:

Du en skide dejlig dreng. Dog ser jeg dig sjældent på hvilket jeg finder utroligt trist...

 

Men held og lykke makker

Det korrekt har haft en lille periode væk pga tavlhed med ny opstartet ting, men im back!🥰

1 time siden, Wittenberg skrev:

+REP

 

-Hvis du er ham jeg tror du er, er du en gammel spiller, som var utrolig flink.

-Seriøs ansøgning.

 

 

5 timer siden, Mathias. skrev:

+rep 

moden

kan reglerne 

flink

aktiv 

held og lykke

 

2 timer siden, Drillepind skrev:

+rep

 

-sådan en dejlig oplevelse at læse sådan en flot ansøgning, hvor du åbner op!!

-kan sit RP(virkelig god til at leve sig ind i rollerne)

-meget flink!

-klart en admin der ville give spillere en masse chancer i de rette situationer!

Sætter stor pris på de fine ord!🥰🐷

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes helt ærligt ikke, at du skal have nogen chance for at blive staff.

Du skældte mig ud igår, da jeg kom til at ramme din bil to gange inde for 2 minutter. Dit toneleje er slet ikke i orden, endvidere så synes jeg hellere ikke er du er super aktiv.

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Beetle.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.