Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Noxie


Noxie
 Del

Recommended Posts

19 minutter siden, Zetaz skrev:

+rep

 

søde lille Noxie❤️

kan reglerne

sød overfor folk

aldrig i problemer

Hvis han kan reglerne og aldrig kommer i problemmer, hvordan kan det så være han har fået 2 timers carban i dag? 

  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Polle skrev:

Hvis han kan reglerne og aldrig kommer i problemmer, hvordan kan det så være han har fået 2 timers carban i dag? 

Mindre detalje (Tjulle var ik glad for man driftede med 50 km i timen i byen.) 

 

 

1 time siden, Po_ skrev:

-rep, skamet du ikke supernemt for et pr uger siden føler ikke det er et særlig godt forbillede til nyre spillere 

Scammede ham ikke.

1 time siden, Drillepind skrev:

-rep

 

laver aldrig rp

det eneste du laver er at flexe dine biler foran små unger

scammer nye spillere

Tror vi to har et vidt forskelig blik på RP. Man kan sagtens lave RP imens man kører i en bil. Igen Scammede ham ik.

Redigeret af Noxie
Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Zetaz skrev:

+rep

 

søde lille Noxie❤️

kan reglerne

sød overfor folk

aldrig i problemer

Tak søde❤️

22 minutter siden, ghost mathias skrev:

+rep 

Kan reglerne 

Flink 

Moden 

Held og lykke

Takker❤️

Redigeret af Noxie
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Noxie skrev:

Scammede ham ikke.

 Hej Noxie lige efter denne situtation stod vi flere og snakket med @Supernemt fx. Juul var der også. Du kunne bare indrømme det og hvis du er i stand til at vokse som et menneske: alt dette fortæller en del om hvordan du er som person……

 

Jeg kunne forstå ud fra din reaktion at du følte det var negativt det var dog ikke ment sådan så lad mig uddybe en gang…

 

-du deltagere ikke i RP en der sker omkring dig alt dette resultere i at det virker som om du ikke går op i severn 

-du står meget foran danske bank og viser dine biler frem; og hvis der er nogle som kommer til at køre ind i din bil kan du hurtigt blive meget sur. Fra mit synspunkt viser dette at du ikke har så meget kontrol over dine følser

- du bliver også meget aggressiv hvis der er nogle som snakket grimt til dig 

 

 

alt dette er grunden til at jeg gav dig -rep fordi jeg ikke synes du ville være et god forbillede mod nye spillere 

 

alt dette er kun udefra de korte stunder jeg har oplevet/hørt om dig tænker ikke du hele tiden opføre dig på denne måde er sikker på du også har en masse gode kvaliteter som dem som har spillet meget med dig sikkert kender bedere til hvis der er noget du er uenig i så siger du bare endelig til men dette var alt jeg lige tænkte om dig men held og lykke:))

 

skriver btw på min telefon så magter ikke lige fikse grammatikken, hvis der er noget du er i tvivle om så siger du bare endelig til

 

kh. Po

  • +Rep 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Po_ skrev:

 Hej Noxie lige efter denne situtation stod vi flere og snakket med @Supernemt fx. Juul var der også. Du kunne bare indrømme det og hvis du er i stand til at vokse som et menneske: alt dette fortæller en del om hvordan du er som person……

Jeg har snakket med Supernemt om det, vi talte det ud og jeg spurgte endda om han vil have pengene tilbage hvorefter han takkede nej tak, det var en stor misforståelse. (Har ogs taget den med Dynn, han mente også det ik var scam)

 

 

10 timer siden, Po_ skrev:

 

-du deltagere ikke i RP en der sker omkring dig alt dette resultere i at det virker som om du ikke går op i severn 

Deltager tit i RP'en, synes ikke rigtig jeg har snakket så meget med dig ingame, så forstår ikke helt hvor det kommer fra da vi ikke har lavet noget RP sammen. Tror hurtigt at vi kan blive enig om at når man har så mange timer på et spil igennem 3 år og lagt mange penge i serveren at jeg går op i den.
 

-du står meget foran danske bank og viser dine biler frem; og hvis der er nogle som kommer til at køre ind i din bil kan du hurtigt blive meget sur. Fra mit synspunkt viser dette at du ikke har så meget kontrol over dine følser

Jeg ser ikke et problem med at stå og snakke eller vise sin biler til nogen der gerne vil se dem, viser dem kun til folk der spørg om det. Bliver sku ik sur over folk der kører ind i mig, det er et videospil, ikke virkeligheden. (kan godt blive lidt irriteret hvis en person gentagne gange kører ind i mig, tænker at vi allesammen kan relatere til at det er irriterende.
 

- du bliver også meget aggressiv hvis der er nogle som snakket grimt til dig
Igen har ikke rigtig snakket med dig, så ved ikke hvor du får det fra, men det er jo ikke en hemmelighed at jeg har brugt penge på serveren, og ja det er super irriterende at nogle spillere gentagne gange har brug for at pointere det. Men det er ikke ens betydning med jeg taler grimt til dem.

Tak for at du siger din mening 🙂

 

 

Redigeret af Noxie
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Noxie skrev:

 

 

Jeg synes personligt, at det er et fuldstændig irrelevant emne at bringe op, om du har brugt mange penge på serveren, eller ej.
Folk er pisse ligeglade om din far var ejeren af Mærsk, eller om din mor er prostitueret. Jeg deler ikke mange holdninger med @Drillepind, men her må jeg give ham ret. Jeg har ALDRIG set dig lave andet end at køre rundt i dine biler. 
Det er selvfølgelig også helt fair, hvis det er sådan din spillemåde er, men du får bare ikke de samme kvalifikationer, som de personer som er politi betjente og/eller raider hele dagen. 

Når du kører rundt i dine biler er det minimalt hvilke indtryk, som du får af reglerne, og herved får du hellere ikke muligheden for at forstå, hvordan at de forskellige regler skal tolkes. Jeg har aldrig set dig bygge og/eller have en base op før, og herved vil du hellere ikke have de kvalifikationer, som de personer som bygger baser hver dag har ift. byggereglerne.


Fra min synsvinkel er du er en spiller, som kun cruiser rundt i dine biler, og har ikke sat dig ordentligt ind i reglerne. Med dette mener jeg ikke, at du er en regelbryder, men i og med, at du ikke er med i rp'en på samme måde, som vi andre er, så får du bare ikke muligheden for at have fingrene nede i dejen, og derfor får du ikke dannet relationer til spillerne og/eller få et indblik i hvordan reglerne skal tolkes.


Jeg har slet intet i mod dig som person, selvom at det godt kan lyde lidt sådan på mit toneleje, sådan er jeg desvære bare.

Du får derfor et -rep af mig, men jeg vil herudover ønske dig held og lykke.

  • +Rep 3
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Matti 🐐 skrev:

Jeg synes personligt, at det er et fuldstændig irrelevant emne at bringe op, om du har brugt mange penge på serveren, eller ej.

Det har du fuldstændig ret i, det var bare et ex. på at det havde jeg nok ikke gjort det hvis jeg ''ikke gik op i serveren''. Fordi ja det er pisse irrelevant, brugte det bare som ex. 🙂


 

 

10 timer siden, Matti 🐐 skrev:

min synsvinkel er du er en spiller, som kun cruiser rundt i dine biler, og har ikke sat dig ordentligt ind i reglerne. Med dette mener jeg ikke, at du er en regelbryder, men i og med, at du ikke er med i rp'en på samme måde, som vi andre er, så får du bare ikke muligheden for at have fingrene nede i dejen, og derfor får du ikke dannet relationer til spillerne og/eller få et indblik i hvordan reglerne skal tolkes.


Jeg er ked af du har fået den synsvinkel på mig, fordi ja jeg kører da rundt i mine biler og har det sjovt. Men det er ikke ens betydning med det kun er det jeg laver. Er tit betjent og bygger tit ting på serveren(typisk sammen med Juul). Jeg laver generelt  ikke så meget som kriminel såsom printer, weed og andre ting. Synes bare ikke det er specielt sjovt mere. Det du skriver med jeg ikke har sat mig ordentlig ind reglerne, forstår jeg ikke helt hvor kommer fra. Bare fordi jeg ikke laver helt det samme rp som jeg har gjort, er det jo ikke som om jeg har glemt reglerne. Jeg tager det du skriver til mig og vil prøve og ændre på det.

Men tak for din mening ❤️

 

Redigeret af Noxie
Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Noxie skrev:

Tror hurtigt at vi kan blive enig om at når man har så mange timer på et spil igennem 3 år

 

Var lige inde og tjekke din steamprofil og igennem 3 år har du omtrent 950 timer på gmod i sig selv. Det vil jeg personligt selv sige er ret lidt. Nu det jo også ret unfair at sammenlign med mig (fordi jeg er et different breed), men altså blot de sidste 2 uger har jeg 155 timer. Synes altså heller ikke, at du rigtig har opnået noget i den tid du faktisk har været herinde, folk kender dig blot for at være scammeren med mange biler. Du udviser ingen kompetance indenfor regelsættet med din nuværende spillestil. Derfor får du et -REP.

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, Andrew, skrev:

+rep

Flink

Grineren gut


/Held og lykke.

Tak søde❤️

 

1 time siden, Graqs skrev:

+rep

du er sku en legende uden lige håber du får en chance på teamet for det fortjener du mere end nogen anden

Held og lykke

Aha Tak❤️

 

1 time siden, Pikachu12 skrev:

+ REP

 

-OG spiller

- flink Person 

- jeg har personligt ikke haft problemer med dig 

- moden 

- styr på reglerne 

- Aktiv 

 

Held og Lykke Noxie 

Tak❤️

56 minutter siden, Bims skrev:

 

Var lige inde og tjekke din steamprofil og igennem 3 år har du omtrent 950 timer på gmod i sig selv. Det vil jeg personligt selv sige er ret lidt. Nu det jo også ret unfair at sammenlign med mig (fordi jeg er et different breed), men altså blot de sidste 2 uger har jeg 155 timer. Synes altså heller ikke, at du rigtig har opnået noget i den tid du faktisk har været herinde, folk kender dig blot for at være scammeren med mange biler. Du udviser ingen kompetance indenfor regelsættet med din nuværende spillestil. Derfor får du et -REP.

Du har ret, men altså 950 timer er jo også tid.. (selv om du sikkert har meget mere)

 

1 time siden, Bims skrev:

Du udviser ingen kompetance indenfor regelsættet med din nuværende spillestil. 

På hvilken måde? 

  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.