Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Knækbrød


Knækbrød
 Del

Recommended Posts

Nu kunne jeg næsten ikke nænne mig og lade vær med at svare på dette.

 

Kenazo, Jeg kan jo starte ud med at sige at jeg ikke så dig inde siden de sidste staffansøgninger.

Dernæst kan jeg jo nævne vores tideligere beskeder vi havde, som forgik både på discord men også ingame. Af hvad der blev skrevet var du sur over at jeg ikke gad og give dig mine login oplysninger til min steam konto, Du vælger så kort efter at trække den ingame hvor du skriver privat til mig. 

 

Din attitude er elendig som du også selv har undskyldt for mange gange både på discord men også forum.

 

Jeg synes stadig du er en flink gut når man ikke rammer dig på en træls dag, dog synes du bør vente til næste gang samt få rettet op på nogen af disse ting nævnt ovenover.

 

Held og lykke

Hondo

  • Zing! 1
  • Sødt 1
  • Brugbart 1
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Beetle.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.