Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Juul


Juul
 Del

Recommended Posts

6 timer siden, Noxie skrev:

+Rep
- Aktiv.
- Hjælpsom.

- Kan reglerne når han tager sig sammen.

- Moden.

Good luck❤️

 

1000 Tak Elskede Bror! 💖😘

14 minutter siden, Clinton skrev:

+Rep

 

Aktiv

irriterende god til at bygge

Styr på reglerne

 

Tak @Clinton og du ved det jer er Stavox Tømmer ☺️

5 timer siden, Uncle Max skrev:

+Rep

- Kan reglerne

- Moden

- Aktiv

Mange tak @Uncle Max du sku en gutter mand 🤪

21 minutter siden, ghost mathias skrev:

+rep 

Moden 

Flink 

Ken reglerne 

Aktiv 

Held og lykke

Ufff 1000 tak!  @ghost mathias du sku en skattebasse!😘🤪 

Link til kommentar
Del på andre sites

Synes du er en ganske flink fyr; dette er også selv om der har været et pr ting i mellem os kan sagtens se dig som staf

 

-meget aktiv 

-kan de regler 

-hyggelig at snakke med 

-deltager i RPen (så han er også aktiv i fældes skabet)

 

grundet dette for du et plus rep fra mig

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har snakket meget med dig, og har aldrig følt mig "ikke velkommen", du kan altid starte en samtale, og holde den kørende, samt moden og seriøs!

 

Jeg tror du vil passe perfekt ind i staff-teamet!

 

Held og Lykke!

Redigeret af Wittenberg
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Som rigtig mange andre skriver møder de en spiller, som er super flink og imødekommende. Det er bare ikke sådan Juul altid er, det er generelt den person du møder, men nogle gange smider han altså alt der hedder respekt ud af vinduet og finder det grimme sprog frem. Den dårlig attitude han viser nogen spiller er bare ikke acceptabelt og er en af de grunde jeg giver -rep. Den anden grund er han har ingen respekt for staffs, hvis man kommer med en konklusion og den ikke lige er “rigtig” ifølge ham vil han have en højere staff. Det fint at have en anden meaning til tider og ville have en anden til at kigge på sagen, men det ikke for sjov folk er staff.

 

Nichzar

  • +Rep 1
  • Brugbart 3
Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Nichzar skrev:

Som rigtig mange andre skriver møder de en spiller, som er super flink og imødekommende. Det er bare ikke sådan Juul altid er, det er generelt den person du møder, men nogle gange smider han altså alt der hedder respekt ud af vinduet og finder det grimme sprog frem. Den dårlig attitude han viser nogen spiller er bare ikke acceptabelt og er en af de grunde jeg giver -rep. Den anden grund er han har ingen respekt for staffs, hvis man kommer med en konklusion og den ikke lige er “rigtig” ifølge ham vil han have en højere staff. Det fint at have en anden meaning til tider og ville have en anden til at kigge på sagen, men det ikke for sjov folk er staff.

 

Nichzar

 

Hej Juul

 

Jeg er super enig med @Nichzar

Det er jo sådan, at kort efter jeg blev staff, valgte du at svine mig til i en case (jeg lukkede derefter casen) hvor du så direkte går hen i rp og fortsætter med at svine mig til.

 
Du er jo super flink normalt, du opfører  dig pænt omkring de fleste. Men at være moden når man skal være det, er en super vigtig ting når man er staff.

 

Derudover kan du også godt lide at hive regler der ikke findes op af hatten.

 

Så indtil videre vil jeg give et -rep indtil at du viser at du kan være moden når du skal være det.

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 02/07/2021 den 8:25 PM , Nichzar skrev:

Som rigtig mange andre skriver møder de en spiller, som er super flink og imødekommende. Det er bare ikke sådan Juul altid er, det er generelt den person du møder, men nogle gange smider han altså alt der hedder respekt ud af vinduet og finder det grimme sprog frem. Den dårlig attitude han viser nogen spiller er bare ikke acceptabelt og er en af de grunde jeg giver -rep. Den anden grund er han har ingen respekt for staffs, hvis man kommer med en konklusion og den ikke lige er “rigtig” ifølge ham vil han have en højere staff. Det fint at have en anden meaning til tider og ville have en anden til at kigge på sagen, men det ikke for sjov folk er staff.

 

Nichzar

Helt enig med Nichzar 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Beetle.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.