Hop til indhold
Stavox

[Solved] ang job med job biler der despawner når man skifter væk fra jobbet


John Hudson
 Del

Recommended Posts

nu har jeg gentage gang set folk som endt har været læge taxa eller bus cheffør eller pakkeomdeler skift væk fra deres job når de får konfiskeret deres bil om man ikke kun gør at bilen de har ikke despawner selv om de skift væk fra job hvis bilen har hjulklemme på da det ølægger alt rp med at når de bliver arrest og deres bil bliver konfisker at de bare skifter job for at kun få en ny job bil og jeg ved jeg ikke den enste der synse det er mega nedre hvis man er mekaniker og lige har fået ladt ned og sat krog på bil at de så bare skifter job eller når man er bejtnet og lige har arrest en for at endt flygt fra politi og man konfikser bil og er på vej til bage til pd med den at den så forsvinder midt i hel

 

1. gør så hvis man nu har været taxa cheffør eller bus cheffør eller pakkeomdeler eller vagt bil bliver skift ud med deres bilige bil de skulle eje hvis de skulle skift job og de så kun komme til at betale de 10.000 det koster for at fjerne hjulklemme

 

2. gør så hvis de skal spawn en bil fra car dealer at det koster 10.000 for at spawn den som gå endt til politi eller den mekaniker der havde sat hjulklemmen på

 

3. går så de ikke kan spawn en bil i 15-20 minutter

 

 

og ja jeg ved godt at der nok kommer nogen hater i mod mit forslag men det mega træls at en rp skal ølægges fordi en person ikke kan klar at hans bil bliver konfiskeret

 

og ja jeg ved godt der nogen stave fejl men kan ikke gør for det da jeg er ordblind

 

men håber der andre kan kom med lidt input til forslaget eller med havd de synse der kun gøres bedre

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Aske skrev:

Så vidt jeg husker så når folk med jobbiler skifter fra jobbet mens de har en hjulklemme på så får de 10.000kr's betaling eller 15 mins jobban.

det mere hvis de nu skifter til et andet job med job bil eller skifter til våben handeler at de ikke få den så få de ikke den besked med 10k eller jobban

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.