Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request på spiller for Aktiv CDM


Scarface
 Del

Recommended Posts

Dit in-game navn: Al Capone Scarface
Spillerens in-game navn: Malles
Dit SteamID:STEAM_0:1:53252977
Spillerens SteamID:STEAM_0:1:46307029
Tidspunkt for hændelse: 10:45
Hvilke regler er blevet brudt: CDM
Hvad skete der: Vi hørte ham kører rundt uden for basen "han er politi" også stunder han mig og skyder på mig også hopper han i bilen og kører Torben Olsen ned, og derefter mig og skyder mig i hjæl da jeg ligger ned
Beviser: 1 ven som var tilstede og blev også kørt ned, Og der er vel Logs på det. Har e billede af der står jeg er dræbt
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Scarface

Jeg har været inde og se på jeres ghostscene angående det CDM-Reglbrud du klager over, jeg kan se på ghostscenen at i står sigter våben mod Malles, som så  er en civil betjent. Han trækker så en tazer ud efter en af jer, i kommer så i en skud duel, hvor han kommer ind i sin bil og kører jer ned. Så det har ikke været et CDM


Han skulle jo ikke have arrested KAINE da han stod afk, fordi han havde ikke skudt, og den warrant han lavede skulle han heller ik haft lavet da, der ikke var en inde i basen der skød, da Kaine stod afk. på da værende tidspunkt.



Hej igen @Scarface

Jeg fået snakket med Malles omkring det, og han har modtaget en passende straf for det. 
Hvis du har flere spørgsmål omkring den, så tag fat i mig på discord eller ingame. 


Tak for din klage!

Redigeret af Cqmbo
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.