Hop til indhold
Stavox

[Solved] Drillepind


Wittenberg
 Del

Recommended Posts

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Kære Witten, efter et langt skænderi i OOC, kører jeg stille og roligt rundt i min brors bil. Da jeg så kommer til at køre ind i en bil i spawn, som der ingen sad i eller var tæt på, vælger du at tro, at det er okay at slå mig ihjel. Det sætter mit pis i kog, når du skal tage din vrede fra OOC og så smide den i RP med lidt regelbrud. Jeg er ked af at jeg reagerede sådan, men når du fuldt ud RDM'er mig med ingen admins på, efter et skænderi i OOC, så du selv i dårligt lys. Det betyder selvfølgelig ikke at mine handlinger er okay, men du ikke helt uskyldig fjolle.

Desuden er det meget sjovt du har fraklippet der hvor du bryder regler, hvilket 100% sætter mig i dårligt lys. OG så viser du så selvfølgelig at Migos prøver at RDM mig g.

  • +Rep 2
  • Brugbart 1
  • Dum 6
Link til kommentar
Del på andre sites

Er du sød at uddybe hvad du mener med "Lidt regelbrud", du køre ind i en bil som holder parkeret på siden af spawn, umuligt det var "kommet til" at ramme den, udover det må jeg godt skyde dig når du bevidst påkører min bil. Du indrømmer selv at du vil hævne dig på mig med rdm, fordi der ingen admins var på?

 

  • +Rep 4
  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Min kære Santan Dave fan, Migos' bil holder parkeret ved spawn, og du står bag spawnbarrieren, hvordan kan jeg så forsøge at ramme dig? Jeg er virkelig ked af at du misforstod hvad jeg havde gang i. Ud fra det du skriver tror du, at det var min hensigt at ramme dig i spawn til at starte med. Det er det så IKKE, kan jeg sige min ven. Jeg kørte bare afhelvedes til i en bil, som jeg ikke har kørt i siden 2018. 🙂 

 

Med det vil jeg igen pointere, at din misforståelse er det, der sætter det hele i gang. Jeg er ked af at jeg fyrrede en masse regelbrud tilbage. De regelbrud som jeg undskylder for er følgende: RDM forsøg og kasteri med bilen. Jeg vil stadig stå fast i at vi er lige gode om det. Mit grimt sprog afspejles meget af at du selv har skrevet grimt. 

  • +Rep 2
  • Brugbart 1
  • Dum 4
  • Slange! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

At kalde mig en luder, fordi jeg skrev du var useriøs og umoden, kalder jeg ikke "lige gode om det". Du prøver stadig bevidst at ramme bilen, og du ved også godt det selv. Det kan godt være du ikke har kørt i bilen siden 2008, men du ved lige så godt som mig, at du prøvede bevidst at kører ind i bilen. Den holdte i den modsatte vejbane, og du vælger bevidst at dreje ind efter den.

 

  • +Rep 6
  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er så ligeglad med hvad du tror, du også nød til at vågne op, og se det fra begge parter. Jeg har sagt undskyld, og jeg har sagt jeg godt kan se din vinkel. Men når jeg kører rundt i min vens bil, og har det sjovt, hvor jeg så bliver skudt ihjel for at køre ind i en bil, af en jeg har drillet i OOC, det har en meget god grund til at sætte mit pis i kog, endda når der ikke er nogen admins på, til at tage hånd om sagen.

  • +Rep 1
  • Stop dig selv 1
  • Brugbart 2
  • Dum 4
Link til kommentar
Del på andre sites

Der var heller ikke brug for en admin, som kunne tage hånd om sagen, inden du vælger at komme tilbage og skyde på mig. Jeg er ligeglad med om du køre rundt i din vens bil og har det sjovt. Du indrømmer selv at du køre bevidst ind i ham fordi at du har "drillet" ham i OOC, som intet har noget med rp at gøre...

  • +Rep 5
  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Havde der været admins på havde jeg selvfølgelig kaldt, men det kunne jeg ikke grundet alle de inaktive adminos. Jeg forstår ikke den sidste del overhovedet min kære ven. Jeg kører ind i en bil som holder parkeret og så bliver jeg skudt. Jeg gik i lang tid efter og troede at du skød mig for at køre ind i din vens bil, men shit jeg var forkert på den der.

  • +Rep 3
  • Stop dig selv 1
  • Dum 4
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.