Hop til indhold
Stavox

[Solved] Star Wars: The Last Unban request (Julian's unban request)


SUPER KYLLE
 Del

Recommended Posts

Star Wars: The Last Unban request-

Min ansøgning er rettet efter disse kriterier:

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Min unban ansøgning

Efter mine mange bans, samt ansøgninger osv - Vil jeg prøve en sidste gang, da' man altid kan gøre det bedste man nu kan - Som jeg ikke gjorde på min sidste ansøgning.

 

Jeg hedder Julian, grunden til mit ban var at jeg var en troll. - På min sidste ansøgning prøvede jeg, at skyde skylden på et staff member, hvilket der ikke var sandt.

Grund: Physun abuse - MassRDM - LTAP

Banned: 21-06-20 19:44

Unban: Aldrig (Permban)

 

Jeg er en fast RP spiller, der skifter mellem fivem, redm og gmod når, at jeg spiller.

Jeg startede på Gmod og har nu 1,5k timer og jeg savner det. Mig og mine venner var nogle idioter og følte, at vi havde adgang til alle steder med alle muligheder for at have det sjovt og dermed gik vi ind og spillede idioter, på Stavox uden at tænke på konsekvenserne. Nu er vi bannet og jeg har en kæmpe lyst til stavox stadig. - Uden at det skal lyde, som en folkeskole parforholds heartbreak historie, vil jeg gerne sige, at jeg har lært af mine konsekvenser og fejl.

 

Serveren har altid haft, samt har fået mange flere fede features, scripts og mods (Eller hvad det nu hedder) Og jo ældre og mere, jeg har været inde i alt det med serveren, jo bedre kan jeg respektere arbejdet lagt i stavox. 

 

Det er en fed server, med et fedt staff team - Det vil jeg gerne være en del af igen. Mvh

Hov, har jeg smidt unban ansøgninge det forkerte sted?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.