Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]v1ctor


 Del

Recommended Posts

In-game navn: v1ctor

SteamID:STEAM_0:0:527777415

Alder:13 snart 14

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:Jeg er meget aktiv jeg er også aktiv som betjent. Jeg kan også tage min sundefornuft når jeg er indsatsleder. Jeg hør også hvad de andre betjente siger vis der er noget vigtigt de får brug for. Jeg vil give betjentne de ranks som de skal have. Jeg kan finde ud af reglerne og har aldrig sådan rigtig fået ban af en rigtig grund

 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?: Jeg vil holde styr på andre betjente feks dem der ikke kan finde ud af deres arbejde og bare en lille smule af de andre. Så vil jeg også give betjentene det de vil have feks våben fra vicerigs politi bilen. Jeg vil komme når folk skriver at der er en betjent der ikke kan finde ud af arbejde 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:Jeg kan kun spille når jeg er ved min mor for har ikke nogen computer med min far men er aktiv for er mest ved min mor. Og så krydser jeg bare finger for at jeg får det for jeg vil arbejde meget hårdt for at få vicerigs

  • +Rep 11
  • -Rep 10
  • Løvebror 1
  • Slange! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Det bliver et +rep fra min side

 

+ Du er ikke nazi betjent

+ du giver fair bøder 

+ når jeg fx har våben uden licens, tager du våbnet og giver mig en bøde. i stedet for at anholde mig. har også oplevet at du giver mig en chance for at købe det; dette bidrager til at vi alle går glad der for

+ Du tager dit job seriøst 

+ Du er ofte betjent

 

held og lykke 

  • -Rep 1
  • Sejt 2
Link til kommentar
Del på andre sites

-rep

Du tit betjent ja, men du kan fandme ikke finde ud af det.

 

Lad os tage den situation som vi to havde I går. Jeg nosser ud på vejen forsvarligt og rammer ingen, jeg er på daværende tidspunkt i den anden vejbane fordi jeg gerne vil overhale bilen foran mig. Da jeg så begynder at overhale gasser du op og gøre det svært for mig at overhale, hvilket er i mod færdselsloven, og jeg fortæller dig det. Jeg fortsætter min overhaling og da jeg endelig har overhalet bilen foran mig standser du mig for at drifte og køre i den anden vejbane i for lang tid. Hvilket jeg ikke har gjort. Jeg kalder case og Else giver mig ret i casen. Du bliver ved med at skrive i chatten at både else og jeg er dum fordi du fejlvurderede en rp sag. Jeg synes på ingen måder at du er klar til at håndtere jobbet som vicerigspolitichef. Læs færdselsloven eller se videoen på stavox' youtube kanal.

Redigeret af Polle
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Polle skrev:

-rep

Du tit betjent ja, men du kan fandme ikke finde ud af det.

 

Lad os tage den situation som vi to havde I går. Jeg nosser ud på vejen forsvarligt og rammer ingen, jeg er på daværende tidspunkt i den anden vejbane fordi jeg gerne vil overhale bilen foran mig. Da jeg så begynder at overhale gasser du op og gøre det svært for mig at overhale, hvilket er i mod færdselsloven, og jeg fortæller dig det. Jeg fortsætter min overhaling og da jeg endelig har overhalet bilen foran mig standser du mig for at drifte og køre i den anden vejbane i for lang tid. Hvilket jeg ikke har gjort. Jeg kalder case og Else giver mig ret i casen. Du bliver ved med at skrive i chatten at både else og jeg er dum fordi du fejlvurderede en rp sag. Jeg synes på ingen måder at du er klar til at håndtere jobbet som vicerigspolitichef. Læs færdselsloven eller se videoen på stavox' youtube kanal.

Her må jeg squ Polle ret, jeg ik selv oplettet det, men jeg har set dig gøre det ved andre spillere. Så jeg du burde nok læse hele færdselsloven og bagefter se videoen inde på Stavox youtube Kanel. 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

+REP
-Sød Dreng Lyder Som En Fin Ansøgning Accept Ham Da Lige På En Prøve Tid Og Kig Efter Det Han Er Tit Online

-Han Er 13 Synes Ikke Man Kan Vurder Det Ud Fra Hans Alder Og Modenhed Håber Du Kommer Ind Held Og Lykke 
-Forsæt God Dag 🙂

Redigeret af NIKLO
  • Stop dig selv 1
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

niklo 

+REP
-Sød Dreng Lyder Som En Fin Ansøgning Accept Ham Da Lige På En Prøve Tid Og Kig Efter Det Han Er Tit Online

-Han Er 13 Synes Ikke Man Kan Vurder Det Ud Fra Hans Alder Og Modenhed Håber Du Kommer Ind Held Og Lykke 
-Forsæt God Dag 🙂

tusind tak for du vil støt mig håber du for en god dag

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

-Rep

 

——————————————————

Ikke online

ikke betjent nok

når han så er betjent er han useriøs

når der ikke er andre betjente på leger han bare med Sine venner og kan ødelægge andre RP

——————————————————

 

Stadig held og Lykke 

- Jøørgen  

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Goddav @v1ctor. Jeg har lige et par ord til dig 😉

 

v1ctor, du er mega toxic hvilket du nok skal skrue lidt ned på hvis du skal have en chance for at blive vicerigspolitichef. Udover det, så skal du nok også være mere aktiv som betjent. Jeg har nu spillet 66timer på serveren, siden jeg startede igen og har kun set dig som betjent 1 gang. Det mener jeg personligt ikke helt selv er nok.

 

Men du virker sgu til, at være en flink fyr og du virker også til, at du faktisk gerne vil det her for en gangs skyld. Men siden, jeg kun har haft nogle dårlige scenarier med dig, hvor du har været Toxic, bliver jeg desværre nødt til, at give dig et lille -REP.

 

Jeg har nogle enkelte ting, som du måske kan vælge at rette op på, for at få en meget bedre chance.

 

Du bliver ret så sur meget hurtigt... og troller EKSTREMT meget rundt, når du er sur. Det samme gør du sgu, når du er Toxic. Indtil videre, har jeg kun haft dig i nogle RP scenarier, som egentlig ikke skulle have været der, fordi du bare har blandet dig, hvilket du nok også skal slappe lidt af med. Det er bl.a. et raid, hvor du begyndte at CDM mig, men ikke var en del af den base, som vi raidede.

 

Generelt din opførsel, skal der ændres på. Du starter lidt ud på serveren, som jeg gjorde i sin tid. Du kender ikke helt til reglerne endnu, og prøver dig faktisk bare frem. Og det nok IKKE en god idè. Du kan se på mine -REPS. Folk kan ikke lide mig 🤣

 

Det kommer vel forhåbentlig snart 😉 Ændre på de ting, som jeg har skrevet, og så ser vi en anden gang, om du faktisk har ændret dig og om du stadig har lysten.

 

 

Andet har jeg ikke. Fortsæt denne dejlige varme sommerdag og nyd det gode vejr...

- Knækbrød

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.