Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Requests på drillepind


 Del

Recommended Posts

Dit in-game navn: Kræmmervilly
Spillerens in-game navn: Drillepind
Dit SteamID:STEAM_0:1:36797576
Spillerens SteamID: STEAM_0:1:237211284
Tidspunkt for hændelse: 11,20
Hvilke regler er blevet brudt:RDM Propabuse
Hvad skete der: Den første video, Der har lige været pdraid og stiller mig i spawn hvor jeg lige pludselig bliver skudt uden grund...
Den anden video, Drillepind bliver sur over at jeg har anholdt hans ven for carjack, og vælger der efter at propabuse mig...
Beviser: første video https://medal.tv/clips/55691375/d1337N4mXoUs https://medal.tv/clips/55691024/d1337jst8tv4

  • +Rep 6
  • Tud (-REP) 2
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

@Drillepind hvordan kan det være RDA, hvis en betjent åbenlyst ser at din ven er igang med at lockpicke en bil ?

Lad vær med at bland dig i situationer, hvor du ikke er indblandet. Det ser forkert ud at du kommer fra sidelinje og begynder at bryde serverens regler. Fordi du er sur over at din ven bliver anholdt med en gyldig grund. 

 

Update: Ud fra ghostscenen

- Jeg har kigget en ghostscene igennem og udfra det, kunne jeg se at "Karsegang" på intet tidspunkt skulle have haft en lockpick fremme. Så med det sagt, så skulle han ikke have været anholdt.

 

Dog så tillader det dig stadig @Drillepind ikke at RDM ham eller propblock ham. Da i begge har brudt serverens regler, slipper i begge med advasler om at det ikke skal ske igen.

 

Har i spørgsmål omkring det her, så kan i skrive til mig på discord eller tage fat i mig ingame. 

God dag. 🙂 

 

Redigeret af Else
  • +Rep 1
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, kræmmervilly skrev:

Jeg RDA ikke din ven overhovedet han bliver anholdt fordi han står med en lockpick i hånden og det ligner han carjack en bil.

 

havde ikke en lockpick i hånden? gik op til din politibil med politiskin, klikkede e, den sagde “kun for betjente”, så arrestede du mig for forsøg på carjack

  • +Rep 1
  • Sejt 1
  • Løvebror 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.