Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban: Dom


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores nye in-game ansøgningssystem om unban - det er under udvikling
Unban søges på vegne af: Dom
SteamID: STEAM_0:0:562223058
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
hej jeg vil gerne unbannes pga at ham jeg skød ved cirkel k for min synse vinkel stod han med sin gun og peget ned på mig jeg bliv enige med mig selv at jeg skulle sige at han holdet gun på mig hvis jeg sage noget andet ville jeg nu lyve v1ctor synse også han sigte på mig og så også fodi for mig sigtet han men de gik efter goshe cene og han hade ikke noget bevis på at han ikke har sigtet på min bil
Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Dom.

 

Jeg kom til en case, en RDM case. Hvor jeg får fortalt at du har skudt en person, der stod på CircleK.

Vi kommer sammen hurtig frem til, at han har haft et våben fremme. Både V1ctor og dig var meget sikker på, at han havde våben fremme mens han kiggede på jer.

 

Eftersom at der var bøvl, og i sidste ende ingen havde videobevis, brugte jeg vores ghostscener som redsskab.

Her kunne jeg hurtigt se at han slet ikke havde kigget i nærheden af jer, heller ej i jeres retning.

 

Han kiggede 180 grader væk, fra hvor i stod, og jeg vurdede altså i begge to havde løget overfor mig. Men eftersom at det var dig der var den involverede i situationen, bannede jeg dig.

 

Når man kigger på din straffehistorik, har du 3 bans med grunden "Løgn i case" indenfor den seneste måned. Hvordan kan jeg sikre mig at du forbedre dette, hvis jeg skal lukke dig ind en dag før?

 

- Monada

Redigeret af Monada
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Dom

 

Du skal være glad for at du ikke har fået længere tid med den strafhistorik du har. At du har fået 66 straffe på under et måned er fuldstændig vildt.

Så når du joiner serveren imorgen, så STOP med at bryd serverens regler. For hvis du bliver taget i mere lort, så får du ban igen... 😮 

 

Skulle du have andet relevant til sagen, så kan du kontakte mig via discord.

Du ønskes god dag. 🙂 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.