Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]TeNtE


TeNtE
 Del

Recommended Posts

Jeg har virkelig ikke noget imod dig synes du er meget hyggelig når vi spiller som betjente sammen, men når jeg møder dig som tyv og du er betjent synes jeg ikke det er lige så god en oplevelse.

 

-Dog synes jeg ikke du giver fair bøder samt der kommer sjældent en forklaring hvorfor du anholder folk

-samt du bruger sjældent din mic 

 

Det er lige de første ting som popper op når jeg tænker på dig jeg smider ikke et minus rep på dig fordi du er sku en mega flink gut men tror måske du skal spille lidt mere før jeg ville være komfortabel med du skal lede styrken 

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Nu kan jeg ikke helt huske det. Men jeg tror du er en god nok politibetjent. Du snakker ikke så meget, som er virkelig vigtigt for den vice der er på arbejde.

 

Der er nogle ting som jeg syntes du kunne gøre mere ud af. Det kunne være at din ansøgning, er virkelig tynd og slet ikke noget indhold.

Så det bringer det meget ned. Snak lidt mere når du er popo. Ellers, så syntes jeg det er fint. Se om du kan ændre på nogle af de her ting, så burde du få en change.

 

Held og Lykke 🙂

  • +Rep 1
  • Sødt 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, Polle skrev:

Har aldrig hørt dig bruge din mikrofon?

 

8 timer siden, Sokke✌ skrev:

Snak lidt mere når du er popo

 

16 timer siden, Po_ skrev:

-samt du bruger sjældent din mic 


Har haft en pause fra gmod og efter jeg er kommet tilbage nu her så har jeg haft ekstremt ondt i halsen så kunne ikke snakke så meget - dog er jeg begyndt at bruge min mic meget mere nu 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Sokke✌ skrev:

Nu kan jeg ikke helt huske det. Men jeg tror du er en god nok politibetjent. Du snakker ikke så meget, som er virkelig vigtigt for den vice der er på arbejde.

 

Der er nogle ting som jeg syntes du kunne gøre mere ud af. Det kunne være at din ansøgning, er virkelig tynd og slet ikke noget indhold.

Så det bringer det meget ned. Snak lidt mere når du er popo. Ellers, så syntes jeg det er fint. Se om du kan ændre på nogle af de her ting, så burde du få en change.

 

Held og Lykke 🙂

Det sgu da klart at hans ansøgning er lille når Boris også skriver i skabelonen at det bare skal besvares kort????

  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, TeNtE skrev:

 

 


Har haft en pause fra gmod og efter jeg er kommet tilbage nu her så har jeg haft ekstremt ondt i halsen så kunne ikke snakke så meget - dog er jeg begyndt at bruge min mic meget mere nu 🙂

 

Ej. Jeg er ked af at høre at du har haft ondt i halsen; håber det er blevet bedre:)))

 

kh. Po

Redigeret af Po_
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.