Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Mikkelsmolf


 Del

Recommended Posts

TITEL: Mikkel

 

In-game navn: Mikkelsmolf

SteamID: STEAM_0:0:64758374

Alder: 15

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:
jeg har været politi en hel del her på det sidste og synes der godt kunne være brug for en vicerigs mere. jeg synes selv jeg er en formidabel betjent også tager jeg det seriøst. 

 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?: jeg vil gerne opnå en hvis orden i styrken, der er super mange useriøse betjente jeg vil sørge for at holde orden på. så synes jeg det kunne være enormt nice at være en del af ledelsen i styrken

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg skal snart på hf ikke andet

 

 

Udfyld bare formularen i et kort format. 

Redigeret af mikkelsmolf
fejl
  • +Rep 1
  • -Rep 5
Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, mikkelsmolf skrev:

combo du er altid afk som betjent slev indsigt much?

Så jeg er simpelhen afk fordi jeg ik svare dig over radioen. Da jeg os skal tage cases ingame, de cases kan nogen gange godt trække ud. 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

Du er simpelhen for umoden, til det her arbejde. Du troller en del, og du har noget af dårlig tone.

Jeg vil følge mig selv utilpas, ved at du er vice. Der er ikke mere end brok, og der er mange defekter fra din side som du burde arbejde på at få fixet.

 

Folk laver Enden + eller - REP og de vil sige man må tage cratik. Det er også noget du ikke kan finde ud af. Men ellers, så tror jeg inden i dig at, hvis du arbejde hårdt for at fixe de her fejl. Så skal det nok være folk ændre mening. Fordi felj kan ændres, derfor skal du også gøre det.

 

Held og Lykke ✌🏻️

Redigeret af Sokke✌
  • +Rep 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.