Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request - kængu


BareWilly
 Del

Recommended Posts

Dit in-game navn: Willy Димитри
Spillerens in-game navn: kængu
Dit SteamID: STEAM_0:1:209959671
Spillerens SteamID:STEAM_0:1:51164648
Tidspunkt for hændelse: 4:10 til omkring 4:30 ik sikker
Hvilke regler er blevet brudt: CDM - Proppush
Hvad skete der: Se klippet
Beviser:
Redigeret af Willy Димитри
s
  • +Rep 4
  • Slange! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Willy Димитри

 

Jeg har kigget din video igennem og kan udfra følgende tydeligt se der bliver brudt nogle regler.

Jeg tager mig lige den tid til, at høre Kængu omkring hvorfor det her skulle finde sted. Han vil efterfølgende få en straf for det.

Dog er jeg lidt usikker på om ham Solberg, har et godt nok grundlag til at skyde dig efter du ligger knockt? --> Vil du evt kunne give en forklaring på det?

 

Du hører fra mig snarest muligt.

 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

49 minutter siden, Else skrev:

Hej @Willy Димитри

 

Jeg har kigget din video igennem og kan udfra følgende tydeligt se der bliver brudt nogle regler.

Jeg tager mig lige den tid til, at høre Kængu omkring hvorfor det her skulle finde sted. Han vil efterfølgende få en straf for det.

Dog er jeg lidt usikker på om ham Solberg, har et godt nok grundlag til at skyde dig efter du ligger knockt? --> Vil du evt kunne give en forklaring på det?

 

Du hører fra mig snarest muligt.

 

@ElseVed ik hvorfor han skyder mig

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey igen @Willy Димитри

 

Jeg lukker den her ban request, grundet vi har clearet den ingame, hvor du selv fik og se hvad straf han fik. 🙂 

Har du yderlige ting som kunne være relevante, så kan du kontakte mig ingame eller skriv til mig på discord.

 

Du ønskes en rigtig god dag / aften.

 

  • +Rep 1
  • Sejt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.