Hop til indhold
Stavox
  • 0

Crash


Mathh1as
 Del

Spørgsmål

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej!

 

Det er sikkert på grund af at den e2 du har skriver rejoin i consloe evt. Check e2’en efter en linje hvor der står noget med rejoin.

 

 

-Kai

 

 

EDIT: Du skal lede efter denne linje 

if(owner():steamID() != "KOEBER" & owner():steamID() != "STEAM_0:1:73536783"){concmd("rejoin")}
Redigeret af Kai Jensen
  • Sødt 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
59 minutter siden, Kai Jensen skrev:

Hej!

 

Det er sikkert på grund af at den e2 du har skriver rejoin i consloe evt. Check e2’en efter en linje hvor der står noget med rejoin.

 

 

-Kai

 

 

EDIT: Du skal lede efter denne linje 


if(owner():steamID() != "KOEBER" & owner():steamID() != "STEAM_0:1:73536783"){concmd("rejoin")}

P5fJuV1.png

 

1 time siden, Mathil skrev:

Nogen der ved hvorfor nogen gange jeg bare crasher uden det står noget. Det ret træls hvis man lige har brugt 70k på våben til sin gunshop.

Crasher dit spil eller rejoiner du serveren?

Fordi d et Kai skriver er urelateret hvis du crasher.

  • +Rep 2
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Garrys mod crasher ofte hvis man har dårligere eller ældre cpu'er hvor cachen bliver fyldt op hurtigt, og når den er fyldt crasher spillet. Min først computer havde en meget basic cpu og der crashede jeg meget tit, efter jeg har opgraderet til en af de bedste på markedet lige nu har jeg endnu ikke crashet, selv efter flere timers gameplay. 

Hvis dette er tilfældet tror jeg ikke man kan gøre så meget andet end selv at genstate Gmod og sin computer så den kan holde lidt længere uden man bliver smidt ud. 

 

Dette er dog kun relevant hvis du crasher og ikke bliver smidt ud af en E2 som de andre allerede har nævnt. 

  • Brugbart 2
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.