Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request - Lucci


Lucci
 Del

Recommended Posts

Hej Lucci.
Det er godt at se at du er klar over at det som du gjorde ikke var acceptabelt.
Dog føler jeg ikke, at du skal have reduceret din straf. 
Du starter med vælge at disconnect, når politiet er ved at arrestere dig, og kommer tilbage få minutter efter.
Kort tid efter du er tilbage, trækker du en EGP skærm over til butik 3, og bruger den til at skubbe til en bil gentagene gange, hvilket resulterer i at den rammer to spillere.
Det er jo næppe bare menneskelige fejl, men et bevidste valg.

  • +Rep 4
  • Tud (-REP) 1
  • Slange! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Michael, som sagt da jeg blev kocked af politiet crashed mit gmod som jeg faktisk sagde til dig 1 tusind gange i træk men du hørte det ikke åbenbart..
Skubbede hun den bil 1 gang også blev du og juul mast sammen, og det var heller ikke ligefrem mening jeg skulle skubbe til bilen som sagt før alle mennesker ka' lave fejl især dig os..

  • +Rep 1
  • Stop dig selv 1
Link til kommentar
Del på andre sites

For det første. Givet at der er tegn på at du manuelt har forladt serveren, samt timingen, har jeg sku svært ved at købe din historie om at du crashede.

 

For det andet. Du kommer løbende med din EGP skærm og først skubber bilen op mod butiksfacaden af butik 3, hvilket resultere i at Olivers Lan og jeg bliver ramt af den. Derefter begynder du at skubbe den mod butik 2. Hvis det nu bare var en fejl at du skubbede bilen, som du hævder, burde du have givet slip på skærmen i det du opdagede at den kolliderede med bilen, frem for at forsætte med det.

 

Jeg holder fast i min mening om at din straf ikke bør reduceres.

  • +Rep 5
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Den straf som gives, er en vurdering den individuelle staff laver, baseret på omstændighederne. Jeg ved ikke hvorfor en spiller, i en hvad du synes har været en lignende situation, har modtaget en anden straf end den du har. I dit tilfælde har jeg vurderet den straf som du modtog som værende passende.

  • +Rep 3
  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

  • Brugbart 2
  • Slange! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.