Hop til indhold
Stavox

Læger skal have flere muligheder


Mini20
 Del

Recommended Posts

Har du vært læge og fået bøder for de underligste ting?

 

Jeg har spillet som læge længe nu og har noget rettelser.

Jeg er flere gange fået fart bøder og fængsel for at være akut ud kaldt til nogen der skal bruge hjælp. Jeg syndes det er mega nederen at man prøver at gøre sit arbejde også bliver man stoppet af politiet. Derfor syndes jeg at man som politi eller andet skal have mere fokus på lægerne. 

 

Tilføjelser

Som normal spiller er det svært hvis man gerne vil have hjælp af en læge derfor forslår jeg at man kan lave en command fx (!læge) eller en app på den smartpad man har hvor man kan beskrive hvor og hvad der er sket lidt ligesom man har til at se ens beskeder in-game.

 

Debat gerne for muligheder eller andet  

- Sebastian

  • +Rep 2
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej!

 

Hvis du ikke kan lide at få fart bøder når du laver udrykning så kan du sætte blink på eller lade vær med at kører så hurtigt. Læger har også en app hvor du laver 112 opkald.

 

(Du kan også spørge person som har fartmåler oppe om du kan få whitelist på dem så du ikke får bøder)

 

-Kai

Redigeret af Kai Jensen
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, densejemini skrev:

Jeg er flere gange fået fart bøder og fængsel for at være akut ud kaldt til nogen der skal bruge hjælp. Jeg syndes det er mega nederen at man prøver at gøre sit arbejde også bliver man stoppet af politiet. Derfor syndes jeg at man som politi eller andet skal have mere fokus på lægerne. 

Tag blink og eller sirene på...

 

2 timer siden, densejemini skrev:

Som normal spiller er det svært hvis man gerne vil have hjælp af en læge derfor forslår jeg at man kan lave en command fx (!læge) eller en app på den smartpad man har hvor man kan beskrive hvor og hvad der er sket lidt ligesom man har til at se ens beskeder in-game.

/112 bliver også udsendt til læger.

Link til kommentar
Del på andre sites

17 timer siden, densejemini skrev:

Har du vært læge og fået bøder for de underligste ting?

 

Jeg har spillet som læge længe nu og har noget rettelser.

Jeg er flere gange fået fart bøder og fængsel for at være akut ud kaldt til nogen der skal bruge hjælp. Jeg syndes det er mega nederen at man prøver at gøre sit arbejde også bliver man stoppet af politiet. Derfor syndes jeg at man som politi eller andet skal have mere fokus på lægerne. 

 

Tilføjelser

Som normal spiller er det svært hvis man gerne vil have hjælp af en læge derfor forslår jeg at man kan lave en command fx (!læge) eller en app på den smartpad man har hvor man kan beskrive hvor og hvad der er sket lidt ligesom man har til at se ens beskeder in-game.

 

Debat gerne for muligheder eller andet  

- Sebastian

Jeg synes at dit forslag er godt, og er enig

Men man kan altid kalde over 112 🙂 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.