Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Migos


Migos
 Del

Recommended Posts

In-game navn:  Migos

SteamID:

Alder: 14

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?: Jeg ville gerne være en del af ledelsen fordi når jeg er betjent ville jeg gerne kunne have mere overblik og flere krafter over styrken så jeg fxs kan gøre så alle ikke bare kan komme ind i styrken og få sørget for at styrken bliver god og ikke nået nazi/troll fra nolge af stryken. Ville også sørge for at når der kommer kalger over for betjente ville jeg have folk til at kontroler ansøgnignerne og demotion så jeg ikke få for meget abrjde og tage mig til

 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?: jeg ville gerne opnå og få en god politi stryke med folk som kan finde ud af politi og lave masser af træning med fxs Plys vi har alred planer om hvad/ hvordan vi ville gøre det 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej 🙂

 

 

Udfyld bare formularen i et kort format. 

  • +Rep 9
  • Sjovt 1
  • -Rep 6
Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Plys skrev:

+Rep 

 

+ Aktiv 

+ Seriøs

+ flink 

+ God Bejtent

 

Held og lykke min bror

 

1 minut siden, Kængu skrev:

+Rep 

 

+ Aktiv 

+ Seriøs

+ flink 

+ God Bejtent

 

Held og lykke min ven

❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep 

 

tror ikke jeg har set dig en eneste gang som betjent, smat du virker meget umoden 

 

Plus i din ansøgning virker det til at dit eneste mål er at få mere magt over folk

Redigeret af Po_
Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Drillepind skrev:

-rep

 

aldrig betjent, bare glem det brorz

 

Hey er nogen gange betjent men kan godt se jeg ikke er deb mest aktive betjent men ellers tak😊

7 timer siden, Po_ skrev:

-rep 

 

tror ikke jeg har set dig en eneste gang som betjent, smat du virker meget umoden 

 

Plus i din ansøgning virker det til at dit eneste mål er at få mere magt over folk

Ja ville gerne have mere magt sp jeg kan holde mere øje men styrken så alle ikke bare kan komme ind har dov været betjent var fxs i betjent i går men ellers tak 😊

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Jesper Larsen skrev:

-Rep herfra pga

-aldrig betjent kun få gang

-virker umoden

 

2 timer siden, Polle skrev:

-Rep

Du vitterligt aldrig betjent og ser dit sjældent online

Du ikke særlig moden

Nej tak.

Er ikke tit betjent nej er dog rimmelig meget online 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.