Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fjern gangster og tilføj flere pladser på tyv


Pebernød
 Del

Recommended Posts

1 time siden, I Eath You <3 skrev:

Hvorfor? 

personlig synes jeg ikke der er nogle fordele ved at være gangster, det eneste der er anderledes i min forstad er at man skal betale for at få lockpick: dette bliver dyrt i længden hvis man ofte kommer i fængsel fordi men bliver taget i kriminele handlinger ( det kan også bare være at jeg er lort til at stjæle biller fordi det ænder ofte ud i jeg kommer i fængsel) 

  • Zing! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Po_ skrev:

personlig synes jeg ikke der er nogle fordele ved at være gangster, det eneste der er anderledes i min forstad er at man skal betale for at få lockpick: dette bliver dyrt i længden hvis man ofte kommer i fængsel fordi men bliver taget i kriminele handlinger ( det kan også bare være at jeg er lort til at stjæle biller fordi det ænder ofte ud i jeg kommer i fængsel) 

Jeg er helt enig

På 03/06/2021 den 6:20 PM , Drillepind skrev:

titlen giver sig selv bro

Godt forslag, er enig

  • -Rep 2
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, I Eath You <3 skrev:

Hvorfor? 

jeg ved godt du er 36, og tilbage i 1963 måtte man slide for at blive tyv, men bror, ny tid, ny teknologi, vi for doven til at gå gangster og købe det hele i en vending machine

  • +Rep 1
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Drillepind skrev:

jeg ved godt du er 36, og tilbage i 1963 måtte man slide for at blive tyv, men bror, ny tid, ny teknologi, vi for doven til at gå gangster og købe det hele i en vending machine

Silkroad?

  • +Rep 2
  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Ordentlig og seriøs begrundelse for hvorfor det skal ændres: Alle de seneste updates på det "nye" Stavox, er til fordel for politiet, så kan ikke så nogen pointe i at limit tyvepladserne. Ja, dengang Stavox poppede med 70/70 var det smart og en god ide, men nu hvor der tit er 10+ betjente der har fuld kontrol over Evo, giver det ikke mening at gangster er der. Hvorfor giv kriminelle et "handicap", hvis man kan sige det sådan, når politiet legit har alt til deres fordel?

Redigeret af Drillepind
  • Brugbart 4
Link til kommentar
Del på andre sites

19 timer siden, Drillepind skrev:

Alle de seneste updates på det "nye" Stavox, er til fordel for politiet, så kan ikke så nogen pointe i at limit tyvepladserne.

Jeg vil da vove at påstå, at kriminelle også får opdateringer til deres side i ny og næ. Den primære grund til at betjente har fået så mange "nye" ting, er fordi det gamle havde åbenlyse flaws eller var gammeldags. Eksempelvis fængselstimer.

Den nyeste map-update til Evo har da uden tvivl givet en stor fordel for kriminelle. Lysere områder med mindre forhindringer? Hvis en kriminel kender mappet er det sygt godt med fx. de små træstubbe. - For slet ikke at snakke om den sekundære vej ud af byen nu.

 

Kriminelle har også fået meth, messenger-missioner, nye printere, gang-printer, vending machines(lmao), nye gangposter, skjulte handlinger(CARJACK???), fart-måler regler(tak @Trixx)og meget, meget mere.

Ved godt nogle er relativt gamle, men tænk også lige på hvor lang tid der gik hvor betjente var det præcist samme.

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.