Hop til indhold
Stavox

[Solved] silas1


silas1
 Del

Recommended Posts

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Dav med dig @silas1

 

Det var en ærgerlig situtionen du har været ude for. 😉 

Har du tydeligt gjort at du gerne vil lave RP og ikke troll? --> Jeg kan godt høre at du i slutningen af videoen, siger noget lignende ses på forum, men du har ikke rigtig sagt stop / skrevet det. 🙂 

 

Hvis du ikke gider trolle sent på aften, hvor der ingen staffs er online. Så vil jeg råde dig til at skrive det i OOC, så folk kan respektere det og blande dig udenom. 🙂 

 

 

 

 

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Hey du igen @silas1

Tog mig lige tiden til at høre Kenji ibra ind til det her. Han forklare mig at tilfældet her ligger på at du gentagende gange har været troll ( CDM´et folk + lavet noget propblock )

Udfra den ban request du har fået. Kan jeg bekræfte i propblock, men det med CDM har jeg ingen beviser på. 🙂 

 

Jeg har valgt i dette tilfælde at lave denne episode ligge, grundet i begge har valgt at bryde serverens regler.

 

Har du spørgsmål eller andet vigtigt. Så kan du kontakte mig på Forum eller discord. 😄 

God dag.

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.