Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]silas1


silas1
 Del

Recommended Posts

In-game navn: Silas1

SteamID: STEAM_0:1:562143331

Alder: 15

 Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? fordi at jeg god når det er jeg indsatsleder og der er mange der respekterer når jeg er indsatsleder jeg er også god når jeg er politibetjent også vil jeg gerne være Rigspolitiet og jeg vil gerne have en chance for at vise hvad jeg kan som Rigspolitiet.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? Næsten vær gang jeg er online er jeg betjent og det med aktiviteten er intet problem jeg har massere tid.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg vil gerne have en kompetent styrke.

Jeg vil også gerne opnå en styrke der vil deres arbejde og ligger en indsats i det.

De extra tools man får som vicerigs.

Et godt fællesskab.

En mere sikker by.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg er kompetent.

Jeg har en god politi viden.

Jeg lægger en indsats i mit job.

Min arbejds indsats er mega god.

Jeg vil sørge for en god kommunikation imellem kollegaerne.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Tak fordi i læste min ansøgning held og lykke til andre også har ansøgt.

  • +Rep 6
  • Sjovt 4
  • -Rep 9
  • Dum 1
  • Slange! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, silas1 skrev:

In-game navn: Silas1

SteamID: STEAM_0:1:562143331

Alder: 15

 Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? fordi at jeg god når det er jeg indsatsleder og der er mange der respekterer når jeg er indsatsleder jeg er også god når jeg er politibetjent også vil jeg gerne være Rigspolitiet og jeg vil gerne have en chance for at vise hvad jeg kan som Rigspolitiet.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? Næsten vær gang jeg er online er jeg betjent og det med aktiviteten er intet problem jeg har massere tid.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg vil gerne have en kompetent styrke.

Jeg vil også gerne opnå en styrke der vil deres arbejde og ligger en indsats i det.

De extra tools man får som vicerigs.

Et godt fællesskab.

En mere sikker by.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg er kompetent.

Jeg har en god politi viden.

Jeg lægger en indsats i mit job.

Min arbejds indsats er mega god.

Jeg vil sørge for en god kommunikation imellem kollegaerne.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Tak fordi i læste min ansøgning held og lykke til andre også har ansøgt.

Hvem er du?

  • Sjovt 2
  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

På 31/05/2021 den 10:31 PM , Cqmbo skrev:

- Ser dig aldrig online

- Lige kommet tilbage fra ban

- Virkede meget som en troll dengang jeg sidst så dig spille på serveren

 

-Rep for mig 

Også ret svært at være ingame når man har ban, synes du ikke ?

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Jenss skrev:

Også ret svært at være ingame når man har ban, synes du ikke ?

Ja jenss det er svært at være på når man har ban, men altså man skal jo være idiot for at tro det er et relevant svar til den forrige kommentar. om han har haft ban eller ej så det noget tid siden han har været online, og det er hans handlinger som har resultere i at han ikke har haft muligheden for at være online. så prøv lige at pakke den der attitude sammen, så kommentar sporet bliver en lille smugle mere fucking relevant altså...... 

 

 

 

Kan du have en forsat god dag kh. Po

  • +Rep 1
  • -Rep 2
  • Dum 2
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

27 minutter siden, Kai Jensen skrev:

-REP

 

-Du har intet kenskab til reglerne (de gange jeg har løbet ind i dig)

-Lige kommet tilbage fra prem ban (Moneyglitch)

-Virker ikke så moden

 

-Kai

Efter jeg så dig rdm på mig i går og rda så skal du ikke snak med om Du har intet kenskab til reglerne og Virker ikke så moden og ude grund med rdm og rda

  • Godt Sproget (-REP) 1
  • Dum 1
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, silas1 skrev:

Efter jeg så dig rdm på mig i går og rda så skal du ikke snak med om Du har intet kenskab til reglerne og Virker ikke så moden og ude grund med rdm og rda

Hmm husker ikke jeg har haft løbet ind i dig ingame igår og jeg har heller ikke været politi. Men du er nød til at kunne tag noget kritik ved at du svar en person tilbage sån som du gjorde viser jo bare at du ikke kan tage kritik, og ved at du vælger at lyve for mig og alle andre får os til at se at du slet ikke er moden!   
Hvis du mente jeg har rdmet og lavet rda på dig har du jo haft alle chancer ingame for at calle case det er ikke nemmere ind at skrive '@RDA' og eller '@RDM' i chaten. Du har også chancen for at lave ban req på mig skal nok sende steamid hvis du har brug for det.

 

 

-Kai

Redigeret af Kai Jensen
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.