Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]kængu


Kængu
 Del

Recommended Posts

TITEL: Dit ingamenavn

 

In-game navn: Kængu

SteamID: STEAM_0:1:51164648

Alder:15

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:fordi jeg vil gerne have politistyrken det bedste er RP på Stavox  god ide at give mig en chance som politiledelse og som dum der lave lort skal ude af min politistyrken

 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:Jeg vil gerne opnå at blive rigspolitichef og få det bedste ud af politi jobbet som viseregionschef og blive en god viseregionschef

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej.

 

 

Udfyld bare formularen i et kort format. 

  • +Rep 5
  • -Rep 3
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep fra min side 

 

-Du virker meget umoden 

-Du fokusere ikke så meget på rp'en: Det virker mere som om du bare gerne vil have ret, dette er ifht. De admin chases vi har været i.

-Du er en meget god betjent, men tror ikke dette er et job som ville passe til dig....

-Du har ikke så godt styr på reglerne; som kommer til udtryk ved, at du sjælende giver bøder ud fra et realt grundlag. (dette er kun ud fra mine oplevelser)

-Du fortæller sjældent hvorfor du anholder folk.

-Du har snakket nedladende op til flere gange, dette involvere til tider racisme.

 

 

+Du er meget venelig, når vi spiller som betjent sammen.

+Du virker til du gene vil serveren det bedste, dog tror jeg ikke ledelse ville passe dig.

+ Du er meget aktiv, og jeg ser dig ofte på serveren.

 

 

Jeg tror personligt godt du kan klare mere ansvar, dog tænker jeg ikke det ville være passende at du skal være i besiddelse af denne mængde magt. Jeg ved godt du brænder for at spille på serveren, men du skal nok bevise dig noget mere over for mig før jeg ville ændre min mening; dette er ikke umuligt men tænker det ville lidt tage tid:)) 

 

Jeg mener ikke noget ondt med denne kommentar, synes bare det er passende at jeg giver min ærlige mening. Håber ikke dette kommer til at have en effekt på den gode rp vi for lavet sammen.

 

 

 

 

Kh. Po 

  • +Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.