Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Drillepind


 Del

Recommended Posts

In-game navn: Drillepind

SteamID: STEAM_0:1:237211284

Alder: 17

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?: Udover en lang strafhistorik og mange haters, har jeg det der skal til for at være vicerigs. Jeg oplever alt for tit, at styrkerne på Stavox mangler en leder. De er som regelt en flok gode betjente, men de kan ikke finde ud af at arbejde sammen. Det er der, lige jeg kommer ind i spil. Jeg ser migselv som en venlig leder, der er både hård, men også god til at skabe en styrke der kan arbejde sammen om, at skabe orden i Evocity. Jeg er ligesom brikken der sætter det hele i spil. Hvis i vælger at ansætte mig som den nye vicerigs, vil jeg sørge for at politistyrken forholder sig stærk og har massere af penge i omløb. Med mig som vicerigs, vil Evo være fyldt med lovlydige borgere. 

 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?: Som vicerigs vil jeg skabe kontrol over min styrke. Jeg hader når folk på serveren får lov til at lave kriminelle handlinger og slippe afsted med det, lige så meget som jeg hader at betjente troller. Det er 2 ud af de mange ting jeg vil sørge for ikke kommer til at ske når jeg er vicerigs. Jeg vil starte fra bunden og skabe en stærk styrke hver gang jeg logger på Stavox. Samtidig vil jeg opnå at være en af de vicerigs som faktisk åbner op og tillader folk at gå betjent, selvfølgelig under kontrol, så styrken ikke falder i tusinde dele. Jeg vil gerne opnå, at folk bliver glade når jeg logger på som vicerigs. At de ved jeg holder mine betjente i ørene, såvel som jeg holder gaderne fri fra kriminelle.  

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg har flere års erfaring som betjent, og vil selv sige at hvis jeg lige fik læst reglerne igennem en ekstra gang, så er jeg i stand til at have vicerigsrollen. Jeg nyder allermest at spille som betjent. Det er et fedt job, og jeg nyder de sjove og hyggelige stunder jeg får med alle mine kollegaer. Jeg er meget aktiv, og spiller normalt hele dagen i de her coronatider. 

 

Angående min strafhistorik og min adfær, er det lige nu, noget jeg arbejder hårdt på at ændre. Jeg ved mange af jer vil syntes dårligt om, at jeg blev ansat som vicerigs, men jeg kan trygt beroligende fortælle, at jeg kommer til at opføre mig som en engel fremover.

 

  • +Rep 11
  • Sødt 1
  • -Rep 12
  • Dum 5
  • Sejt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

-rep

 

Du er overhovedet ikke klar til at få det ansvar som det kræver som vicerigspolitichef, du kan hverken opføre dig ordentligt på forum eller inde på serveren. 

Redigeret af Flixx
  • +Rep 7
  • -Rep 1
  • Dum 1
  • Tud (-REP) 2
  • Slange! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

- REP

Har ikke evnerne til at styre en ledelse,

Lyver ligefrem i hans ansøgning,

Du har ikke den attitude som der kræves af en god leder,

På 27/05/2021 den 4:02 PM , Drillepind skrev:

Angående min strafhistorik og min adfær, er det lige nu, noget jeg arbejder hårdt på at ændre.

På 27/05/2021 den 4:02 PM , Drillepind skrev:

Jeg ved mange af jer vil syntes dårligt om, at jeg blev ansat som vicerigs, men jeg kan trygt beroligende fortælle, at jeg kommer til at opføre mig som en engel fremover.

billede.png.9b73edde0a1a65725d06b73b836c4781.png

billede.png.7c84e450b09c5a500fbb5a50cc3db852.pngbillede.png.7ba500e71efda402c089c2e3e5575b12.png

 

Kan ikke tåle at andre er imod ham, uden at slå over i gangster mode, hvor man finder på diverse fine ord, som der konstant bruges.

 

Tænkte at lidt billeder af din opførsel EFTER du har skrevet din ansøgning, ville være godt til at bevise min påstand.

 

Alt i alt, en af de værste kandidater til ledelsen.

På 27/05/2021 den 4:02 PM , Drillepind skrev:

Jeg nyder allermest at spille som betjent.

Skal med glæde indrømme at jeg ikke ser dig som betjent, når jeg er inde, men det kan være et mismatch af tider.

 

// MRBennetsen

  • +Rep 3
  • Stop dig selv 1
  • -Rep 3
  • Sejt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 22/06/2021 den 10:29 AM , MRBennetsen✔ skrev:

Kan ikke tåle at andre er imod ham, uden at slå over i gangster mode, hvor man finder på diverse fine ord, som der konstant bruges.

Kan ik være mere enig. Du er begyndt at være pisse flabet overfor folk på forum, og når folk giver dig kritik på din vicerigs ansøgning, vælger du at gå ind og give dem et -Rep 

Hvis du vil gøre din chance for at blive vicerigs, burde du putte den der attitude langt væk. Der ingen der gider have en vicerigs der ik kan tåle at få kritik af andre spillere over sin vicerigs ansøgning, eller i chatten på forum.

Jeg er næsten 99% sikker på at hvis du bare prøver på at pakke den attitude væk og lade være med at være så flabet på forum. Så kan du det godt. 

Kan se alle der har givet dig et -Rep har du givet -Reps til igen på deres beskeder. 

  • +Rep 3
  • Sjovt 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.