Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Slamboe


Slamboe
 Del

Recommended Posts

TITEL: Slamboe

 

In-game navn: Slamboe

SteamID: STEAM_0:0:88940487

Alder: 13

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?: Fordi jeg elsker at være i politiet og synes det er sjovt at arbejde for politiet og bruger næsten alt min tid på det og spiller rigtig meget inde på stavox og elsker at have lidt magt ikke på den dåglig måde men at jeg har et community og nogen gode betjente som ikke er dårlige

 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?: Et god ry altså en god vicerigspolitichef som ikke bare demoter for sjov men tager serjøst med ansøgninger og den slags ting og sager og jeg vil også opnå at politi styrken er god nå jeg er vicerigs og at alle tager det serjøst og ingen skydning på borger uden grund eller arrester folk uden grund at det skal være ondligt og ikke mega dårligt

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej

Redigeret af Slamboe
Tilføjet mere
  • -Rep 3
  • Dum 1
  • Løvebror 1
  • Slange! 3
Link til kommentar
Del på andre sites

Du en virkelig flink fyr, men jeg tror desværre ikke at jobbet som vicerigs er noget for dig, endnu. Dette betyder at jeg synes du har en intention til at lade din følelser styre dig, altså når du er sur laver du dumme beslutninger. Tro mig, det gøre jeg også. Men hvis du får styr på det er jeg sikker på at du nok skal få chancen en dag :))

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.