Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Simonjensen53


 Del

Recommended Posts

Hej Stavox Rigspolitistyrke 🙂

 

In-game navn: Simonjensen53

SteamID: STEAM_0:0:64341229

Discord: Simonjensen53#2050

Alder: 18 År

 

Hvorfor i skal vælge mig?

Jeg syntes bestemt i skulle tage mig med i jeres overvejelser om at være en del af ledelsen, fordi jeg er en engageret spiller der arbejder professionelt og målrettet for at skabe tryghed blandt alle, men også at skabe en god og sjov omgang RP for alle aktive på serveren under mit arbejde som Vicerigspolitichef, samt at tage styrelse over at mine medkollegaer er med til at skabe et godt politimiljø for alle betjente og borgere på Stavox.

 

Hvad mit formål som Vicerigspolitichef er?

Som Vicerigspolitichef er mit mål at opnå et godt miljø for alle betjente, samt alle der har brug for at skulle snakke med politiet ingame, eller mig som jeg er ude af spillet for at rådgive omkring eventuelle ting der kunne være at undre sig over. Jeg vil som Vicerigspolitichef være med til at skabe et stærkt op kompetent Politikorps der kan få alle kriminelle handlinger af gaden så man som borger frit kan gå og have det sjovt med noget realistisk RP.

 

Hvad er der ellers at vide om mig?

Til dagligt er jeg i lærer som tømrer, hvilket også kan være med til at give en forståelse for min evne til at arbejde og fungere professionelt i pressede situationer. Jeg er som person meget computer teknisk og kan derfor også være med til at hjælpe teknisk med at lære andre betjente op i e2 og opsætning af pd baser med og uden e2´er.

 

Mvh. Simon jensen

 

 

Redigeret af Simonjensen53
  • +Rep 2
  • -Rep 5
Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Simonjensen53 skrev:

Jeg er da ked af at høre du ikke ser mig som online. men blandt andet forrige har jeg alene været 20+ timer online, med mange af timerne som betjent 🙂

 

GODT SVAR KUN FAX HER FRA!

 

56 minutter siden, Simonjensen53 skrev:

Hej Stavox Rigspolitistyrke 🙂

 

In-game navn: Simonjensen53

SteamID: STEAM_0:0:64341229

Discord: Simonjensen53#2050

Alder: 18 År

 

Hvorfor i skal vælge mig?

Jeg syntes bestemt i skulle tage mig med i jeres overvejelser om at være en del af ledelsen, fordi jeg er en engageret spiller der arbejder professionelt og målrettet for at skabe tryghed blandt alle, men også at skabe en god og sjov omgang RP for alle aktive på serveren under mit arbejde som Vicerigspolitichef, samt at tage styrelse over at mine medkollegaer er med til at skabe et godt politimiljø for alle betjente og borgere på Stavox.

 

Hvad mit formål som Vicerigspolitichef er?

Som Vicerigspolitichef er mit mål at opnå et godt miljø for alle betjente, samt alle der har brug for at skulle snakke med politiet ingame, eller mig som jeg er ude af spillet for at rådgive omkring eventuelle ting der kunne være at undre sig over. Jeg vil som Vicerigspolitichef være med til at skabe et stærkt op kompetent Politikorps der kan få alle kriminelle handlinger af gaden så man som borger frit kan gå og have det sjovt med noget realistisk RP.

 

Hvad er der ellers at vide om mig?

Til dagligt er jeg i lærer som tømrer, hvilket også kan være med til at give en forståelse for min evne til at arbejde og fungere professionelt i pressede situationer. Jeg er som person meget computer teknisk og kan derfor også være med til at hjælpe teknisk med at lære andre betjente op i e2 og opsætning af pd baser med og uden e2´er.

 

Mvh. Simon jensen

 

 

Den varmeste løvebror. han er ægte og total mega meget egnet til jobbet som popo mand

  • +Rep 3
  • Godt Sproget (-REP) 2
  • Ban 1
  • Stop dig selv 2
Link til kommentar
Del på andre sites

59 minutter siden, Simonjensen53 skrev:

Hej Stavox Rigspolitistyrke 🙂

 

In-game navn: Simonjensen53

SteamID: STEAM_0:0:64341229

Discord: Simonjensen53#2050

Alder: 18 År

 

Hvorfor i skal vælge mig?

Jeg syntes bestemt i skulle tage mig med i jeres overvejelser om at være en del af ledelsen, fordi jeg er en engageret spiller der arbejder professionelt og målrettet for at skabe tryghed blandt alle, men også at skabe en god og sjov omgang RP for alle aktive på serveren under mit arbejde som Vicerigspolitichef, samt at tage styrelse over at mine medkollegaer er med til at skabe et godt politimiljø for alle betjente og borgere på Stavox.

 

Hvad mit formål som Vicerigspolitichef er?

Som Vicerigspolitichef er mit mål at opnå et godt miljø for alle betjente, samt alle der har brug for at skulle snakke med politiet ingame, eller mig som jeg er ude af spillet for at rådgive omkring eventuelle ting der kunne være at undre sig over. Jeg vil som Vicerigspolitichef være med til at skabe et stærkt op kompetent Politikorps der kan få alle kriminelle handlinger af gaden så man som borger frit kan gå og have det sjovt med noget realistisk RP.

 

Hvad er der ellers at vide om mig?

Til dagligt er jeg i lærer som tømrer, hvilket også kan være med til at give en forståelse for min evne til at arbejde og fungere professionelt i pressede situationer. Jeg er som person meget computer teknisk og kan derfor også være med til at hjælpe teknisk med at lære andre betjente op i e2 og opsætning af pd baser med og uden e2´er.

 

Mvh. Simon jensen

 

 

han er en vel egnet popomand. han er god til sit arbejde mand

  • +Rep 2
  • Godt Sproget (-REP) 2
  • Ban 1
  • Stop dig selv 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.