Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Mathil


 Del

Recommended Posts

 

in-game navn:
mathil
 

 

SteamID:
STEAM_0:0:64425790

 

Alder:

16 år
 

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:

Jeg har kompetencerne til at udrette noget positivt inde for styrken, jeg har kamp gejsten og viljen til at blive en del af ledelsen.
De fleste der ser mit politi arbejde bliver overrasket og sætter respekt til mig selv om jeg har en lys stemme. Jeg er flink imod nye betjente og sørger for at lære dem op, jeg har eksempel vis lært @PSYCHO #pepe hvordan man arbejder som betjent, og jeg har set en positiv udvikling for ham. Vi startede med fartmåleren men nu kan han køre patrulje selv og kender basics. Der er dog stadigvæk arbejde frem over, men jeg nyder at lære ham op.

jeg er en aktiv spiller og meget tit betjent, og ved hvordan man skal forholde sig under sit politi arbejde. Jeg går meget op i mit RP og at gøre mit politi arbejde så godt som jeg kan.

Jeg er også et meget imødekommende menneske, og jeg går meget op i at folk ikke har fordomme om mig. Og at alle for en god oplevelse med mit RP.

Jeg føler at ledelsen har brug for en som mig, fordi jeg har hvad der skal til for at arbejde i en professionel ledelse.

 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:


Mig som vicerigspolitichef:
Jeg vil bygge nogen fede PD baser og sørger for sikkerheden i PD.
Jeg vil oplære nye betjente, ind til de kan deres arbejde.
Jeg vil tage imod personer og tage en ordentlig samtale med dem før de kommer ind i min styrke.
Jeg vil være venlig men også en god leder der kan stå fast og demote hvis nødvendig.

Hvad vil jeg opnå:
Generelt vil jeg opnå byens sikkerhed og en professionel styrke med alle de kompetencer som jeg forventer (og vil sørger for)

Min styrke:

  • Professionelle
  • Venlig
  • Dygtige
  • Hurtige
  • Fornuftige
  • Arbejdsvillige
  • Aktive
  • Sammenarbejdes villige
  • Ordre aflyttende

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har en lys stemme af en 16 årig, men når jeg laver mit RP tager jeg det seriøst og spiller som en betjent skal gøre.
Hvis i ikke tror på mig er i velkommen til at kontakte mig over discord, hvor jeg kan give jer mit sygsikrings kort.
Jeg håber virkelig i giver mig en chance

Mvh Mathil 🙂 

 

Redigeret af Mathil
  • +Rep 6
  • Hat 2
  • -Rep 14
  • Dum 6
  • Slange! 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har valgt at give dig -rep.

 

Hej @Mathil jeg vill ikke sige du lyver om din alder men du opfører dig ikke som om du er 16. Du snakker hele tiden om rep som om det er det største ting i politi styrken selv om det slet ikke er. Jeg har ikke haft gode opleverser med dig som politi.

 

Men held og lykke

 

Mvh Kai 

  • +Rep 1
  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Kai Jensen skrev:

Jeg har valgt at give dig -rep.

 

Hej @Mathil jeg vill ikke sige du lyver om din alder men du opfører dig ikke som om du er 16. Du snakker hele tiden om rep som om det er det største ting i politi styrken selv om det slet ikke er. Jeg har ikke haft gode opleverser med dig som politi.

 

Men held og lykke

 

Mvh Kai 

Det jeg ked af at høre, så er vi ikke kommet ordenligt ind på hindanden

  • Stop dig selv 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

Jeg havde før givet dig +rep men kan godt se, den måde du håndtere din ansøgning på er ikke acceptabelt. Du skriver privat til folk over discord herunder @WimBlim og andre. Du tager heller ikke rigtigt imod den kritik du får. Konklusion: Umoden, barnlig og kan ikke tåle kritik.

Redigeret af Børge Lund Eriksen
  • +Rep 1
  • Sødt 1
  • -Rep 1
  • Dum 1
  • Sejt 1
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Børge Lund Eriksen skrev:

Hej.

Jeg har valgt at give dig et neutralt REP. Grundet at jeg ikke har haft særlige mange episoder med dig som politi.

 

Men når du standser eller jeg ser dig som betjent virker du:

- Professionel

- Rolig(Får hurtigt situationen under kontrol/holder hovedet koldt)

 

Du har gode kompetencer som der er brug som betjent. Held og lykke.

Tak bro

  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej mathil, 

 

- Ik så tit betjent 

- Virker umoden af din alder

- Ik så meget online 

 

Synes os måske du burde vente lidt med at ansøge igen du er jo lige blevet afvist her sidst dag

 

-Rep for mig

Redigeret af Cqmbo
  • +Rep 2
  • Stop dig selv 1
  • Sødt 1
  • -Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutter siden, Cqmbo skrev:

Hej mathil, 

 

- Ik så tit betjent 

- Virker umoden af din alder

- Ik så meget online 

 

Synes os måske du burde vente lidt med at ansøge igen du er jo lige blevet afvist her sidst dag

 

-Rep for mig

Jeg er meget uenig i det med online og ikke så tit betjent, jeg er på 3 timer om dagen og 2 af de timer er jeg betjent.
 

  • -Rep 2
  • Dum 3
Link til kommentar
Del på andre sites

23 timer siden, Polle skrev:

Du flink og sådan noget Mathill. Men jeg tror desværre ikke på at du er 16... hvis du er så undskylder jeg

Det helt fint den har jeg hørt før, derfor er jeg også indforstået med at jeg vil vise sy sikrings kort (hvis der brug for det)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
12 timer siden, Kim larsen skrev:

+Rep

- Tror ikke jeg ser dig som andet en betjent

- Aktiv

- Snakker tit over radioen og er god til at styre det hele

Ægte løve mathil🦁

Tak bro

2 timer siden, Byggemandbob skrev:

-Rep 

- ikk så tit betjent

- ikk så tit online

 

Held og lykke 

 

Hvis du ikke ser min online, tror jeg det dig der ikke er online er online +1 timer om dagen. Og det meste af tiden er jeg betjent

  • Dum 3
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

-Du er ikke særlig aktiv

-Du virker meget umoden af din alder 

-Du holder ikke hovedkoldt

-Du spørg legit om +reps. som wimblim kunne bevise.

På 22/05/2021 den 6:37 PM , Mathil skrev:

Jeg er meget uenig i det med online og ikke så tit betjent, jeg er på 3 timer om dagen og 2 af de timer er jeg betjent.
 

dette er dog ikke ud til at passe, jeg synes ikke man ser dig særlig meget, har kun set dig i dag i det sidste par dage hvis ik uger.

  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

På 23/06/2021 den 8:11 PM , Banana skrev:

-Rep

-Du er ikke særlig aktiv

-Du virker meget umoden af din alder 

-Du holder ikke hovedkoldt

-Du spørg legit om +reps. som wimblim kunne bevise.

dette er dog ikke ud til at passe, jeg synes ikke man ser dig særlig meget, har kun set dig i dag i det sidste par dage hvis ik uger.

Jeg er online mindst en time om dagen
Jeg holder hoved koldt 

Redigeret af Mathil
Stavefejl
  • Godt Sproget (-REP) 1
  • Dum 3
Link til kommentar
Del på andre sites

billede.thumb.png.de0be8fc1eb9e151d4ff1f98dd4f98dc.png

Du er en okay betjent at have i styrken, og vil meget gerne se dig som chef, men med den fremgangsmetode, kan jeg ikke helt se at du skal ind.

 

Neutral Reputation

  • En fornuftig betjent,
  • Har aldrig set dig trolle,
  • Du er en first responder,
  • Okay til at lære fra sig,
  • Du er ikke fantastisk til at lytte efter,
  • Kunne godt lære lidt flere ting om selve politijobbet, evt. lige læse reglerne igennem igen.
  • Ikke særlig stor respekt, dog tænker jeg det kommer af sig selv, hvis du kan demote folk du ikke kan lide.
  • Skriver til folk angående sin ansøgning,
  • Minus repper -rep'er?
  • Ikke så god til at træffe beslutninger,
  • Får ofte mange klager på dig, når jeg er vice.

// MRBennetsen

 

  • Brugbart 1
  • Sejt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

image.thumb.png.372590cf56f3e3526777aad9e243997f.png

Det hjælper dig ikke at du sender de beskeder til folk (Ved godt det er et stykke tid siden du sendte beskeden til mig, men kan se der os er andre der har modtaget den. Du burde ik skrive til folk over discord omkring at de skal tage et kig på din ansøgning, folk tager et kig på den hvis de føler for det og kommer med deres mening der. 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 23/06/2021 den 8:11 PM , Banana skrev:

-Rep

-Du er ikke særlig aktiv

-Du virker meget umoden af din alder 

-Du holder ikke hovedkoldt

-Du spørg legit om +reps. som wimblim kunne bevise.

dette er dog ikke ud til at passe, jeg synes ikke man ser dig særlig meget, har kun set dig i dag i det sidste par dage hvis ik uger.

Jeg er nød til at stå ved min holdning, det du går ind og finder lidt ældre ting for at minus rep mig efter jeg har givet dig viser du ikke tager kritik særlig godt.
https://gyazo.com/3a353f42df856ff69cf3d79b2af203e5

  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

At @WimBlim faktisk kommer med et konkret bevis på at du gentagende gange har skrevet besked til folk over discord omkring om de vil +rep din ansøgning og skrive en kommentar. Gør ikke dine chancer meget større, at du så ovenikøbet -repper Wimblim fordi han kommer med konkrette beviser, trækker sku heller ikke op i min bog.
Du får et -REP herfra

 

a7fa2369f3928ebd6492e84dd8f115d7.png

  • +Rep 2
  • Sødt 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Og igen, -repper du Jens, istedet for at forsvare dig selv.

 

Jeg har aldrig som sådan haft et problem med dig, dog har jeg syntes du var lettere irriterende, men det er der mange som er ifølge mig.

Dog syntes jeg ikke at det er smart at tigge folk, og om at kommentere på din ansøgning.

 

Det bliver et -rep fra mig.

  • Brugbart 3
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.