Hop til indhold
Stavox

[Solved] Opgraderinger til gang computeren og ændre spændende ting


Hizlau
 Del

Recommended Posts

17 timer siden, Hizlau skrev:

Titlen forklare hvad teksten kommer til at gå ud på. 

Mit forslag lyder på at der være opgraderinger til gang computeren. Jeg tænker at det skal være opgraderinger som gør at der kan være mere plads i den, at den producere flere penge pr. gang og at den producere penge hurtigere. 
Lige nu producere den 1.666 kr. pr. minut, og der er plads til 16.660 kr i den.
Så jeg tænker at man kan købe opgraderinger af flere tiers. 

Tier 1 består af 3 opgraderinger som alle skal købes før man kan begynde på tier 2. 

Tier 1:
Plads i computeren øges til 20.000 kr

Hastigheden øges fra 60 sekunder til 55 sekunder

Penge pr. gang øges fra 1.666 kr til 2.000 kr

 

Tier 2:

Plads i computeren øges til 23.440 kr

Hastigheden øges fra 5 sekunder til 50 sekunder

Penge pr. gang øges fra 2.000 kr til 2.344 kr

Osv.

 

Jeg tænker at der evt. kan være 5 tiers hvor prisen stiger efter hvert tier. 


Den måde man skal få adgang til opgraderingen er ved at udføre nogle missioner. 

Missionerne kan evt. være at man skal aflevere en palle meth til Gertrud, eller 7,5 kg weed til pusheren. Hvor at mængden vil blive større efter hvert tier. 

 

Nu kommer den anden spændende ting

Det er nemlig hacking af gang computere. 

Formålet er at det giver mening af nakke andre gangs computere med anden grund end at de ikke får penge. 

Måden jeg tænker det vil fungere på er, at gang 1 raider gang 2 og tager deres computer

Gang 1 miner metal fra pd, og køber elektronik som de bruger til at crafte en hacking device. Den sætter de på gang 2s computer hvor de hacker den. Hacking tænker jeg kommer til at være ligesom at overtage masterne. 

Når gang 1 har hacket computeren vil gang 2 modtage en besked med lokationen på deres computer. Så ved de hvor den er og hvor de skal raide. 

Gang 1 har nu adgang til computeren og kan tage penge fra den. Men fordi de er dårlige til at hacke får de kun 50% af hvad computeren producere. 
De kan nu tage penge fra computeren i 10 minuter hvor efter der er 5 minutters cooldown. Efter cooldown skal de så hacke computeren igen, og gang 2 får endnu en besked. 
Der vil så være opgrades som jeg tænker ville passe godt inden under rivaler tabben i menuen. Så man kan købe at man modtager 65% af ens rivalers computere istedet for 50%. 

Det er bare et forslag og de forskellige procenter og tal kan selvfølgelig ændres så de ikke er for op. 
 

Måske kun det også være fedt hvis man kun overtage andre gangs computer ved lockpick eller kepadcrak, jeg synes også det skal være muligt at smadre dem. Men jeg er helt enig med dig godt forslag

Redigeret af Mathil
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 year later...

Gang computeren er efter dit forslag blevet opgraderet til at have forskellige levels som giver flere penge henover tid.

 

På 17/05/2021 den 11:21 PM , Hizlau skrev:

Nu kommer den anden spændende ting

Det er nemlig hacking af gang computere. 

Formålet er at det giver mening af nakke andre gangs computere med anden grund end at de ikke får penge. 

Idéen til hacking er super fed, den skaber desværre bare nogle scenarier som gør det kan blive misbrugt.
Hvis der er 5 spillere som hver opretter sit eget gang og lader gang 1 hacke alle de andre computere kan de level deres gang op alt for hurtigt. Da der ikke rigtigt gøres noget imod at man er flere gangs om at booste 1 gang på denne måde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.