Hop til indhold
Stavox

[Afvist] HVORDAN FUCK GØR MAN DET HER`? unban request ting tror jeg


 Del

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:454405466 (tror jeg+? det r clickclack)

Hvorfor skal du unbannes: Er sådanset ligeglad med unban med det samme, men synes det er urimeligt at få 4 dages ban over at jeg lavede en joke til en staff. Kan forstå 1 dags ban men fra lørdag-onsdag er sådan lidt mystisk for at sige, mens jeg griner, at jeg vil give Niklas Pedersen den i nummi. Det var tydeligvis en joke og prøvede bare at skabe god stemning. Det jeg oprindeligt var blevet kaldt admin omkring, var min borgmester stilling, og jeg havde problemer med at komme til spawn men var legit på vej og det udtrykte jeg også til ham. :)) ❤️    Skal nok lade være med at antage at staffsne vil pegges fremover, selvom det ku være hygge...

  • Sjovt 5
  • Tud (-REP) 2
Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, clickclack181 skrev:

SteamID: STEAM_0:0:454405466 (tror jeg+? det r clickclack)

Hvorfor skal du unbannes: Er sådanset ligeglad med unban med det samme, men synes det er urimeligt at få 4 dages ban over at jeg lavede en joke til en staff. Kan forstå 1 dags ban men fra lørdag-onsdag er sådan lidt mystisk for at sige, mens jeg griner, at jeg vil give Niklas Pedersen den i nummi. Det var tydeligvis en joke og prøvede bare at skabe god stemning. Det jeg oprindeligt var blevet kaldt admin omkring, var min borgmester stilling, og jeg havde problemer med at komme til spawn men var legit på vej og det udtrykte jeg også til ham. :)) ❤️    Skal nok lade være med at antage at staffsne vil pegges fremover, selvom det ku være hygge...

altså prøver bare at sige jeg gerne vil have bannet forkortet det behøver ikke løftes med det samme selvom det ville være rart ❤️ møsmøs

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej clickclack181

Da jeg tager fat i dig omkring dit job som Borgmesterjobbet, vælger du at snakke grimt tilbage til mig. Dette beder jeg dig om at stoppe med, og giver dig 300 sekunders jail. Det kan irettesætter du dig ikke og forsætter i et endnu mere grimt sprog, både til mig og Valdemar7. Så derfor får du dage, da det skal mærkers som en konsekvens. At du så begynder at skrive til mig over Privat discord er bare ikke iorden. Jeg beder dig endda op til flere gange med at stoppe med at skrive til mig, men forsætter. Så til sidst bliver jeg nød til at blokere dig fra discord.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

  • Slange! 11
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.