Hop til indhold
Stavox

Collab bro?


Willy
 Del

Recommended Posts

Hmm beats? 🤔 Der tror jeg ikke, at jeg kan hjælpe dig Willymus. Hvis du dog skulle få brug for hjælp til at administrere en Garry's Mod server, så er jeg din mand. Jeg har flere års erfaring. Skal du skælde folk ud - jeg er din mand. Skal du fyre folk - jeg er din mand. Skal du forulempe mindreårige - jeg er din mand.  

Det eneste jeg kræver er sølle 79 kroners in-game fordele i måneden. Sort selvfølgelig. 🖤💲

 

Glæder mig til at høre, hvad end I koger sammen, og hold mig i tankerne hvis du beslutter at stifte WillyRP. 😘

 

  • +Rep 1
  • Sødt 1
  • Sejt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, Houston skrev:

Hmm beats? 🤔 Der tror jeg ikke, at jeg kan hjælpe dig Willymus. Hvis du dog skulle få brug for hjælp til at administrere en Garry's Mod server, så er jeg din mand. Jeg har flere års erfaring. Skal du skælde folk ud - jeg er din mand. Skal du fyre folk - jeg er din mand. Skal du forulempe mindreårige - jeg er din mand.  

Det eneste jeg kræver er sølle 79 kroners in-game fordele i måneden. Sort selvfølgelig. 🖤💲

 

Glæder mig til at høre, hvad end I koger sammen, og hold mig i tankerne hvis du beslutter at stifte WillyRP. 😘

 

😂😂

 

Jeg ved du bare kan det der med at administrere, så du vil altid have førsteprioriteten 🥰

Husk også lige, at du bliver målt på kvantitet af cases, kammerat bladfjeder. 🤩

  • Sødt 1
  • Sejt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.