Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mulighed for at godkende en bestilling


Else
 Del

Recommended Posts

28 minutter siden, Else skrev:

Hey folkens.

Titlen siger lidt sig selv, men lad mig forklare min point.

Det kunne være fedt, hvis man havde muligheden for at fortryde sin bestilling. Så man ikke ender med at skulle betale rigtig mange penge for noget som har været en fejl.

En anden ting, vil også være at der kommer en "godkend" en godkendelse på at man gerne vil bestille, så man ikke lige så let betaler for noget man ikke ønsker.

 

Eksempel: kunne være at jeg ved en fejl kom til at købe 10000 seeds frem for 1000. Hvilket vil sige jeg har betalt for 9000 seeds, jeg ikke ønskede. 😞 

 

Kom gerne med feedback eller ideer til noget lignede. 😉 

Shit det ville kunne misbruges

Tænk på sådan nogle spader som bare ville bestille og afbestille hele tiden for at pisse fragtmanden af

Redigeret af Guzern
  • Brugbart 3
Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Guzern skrev:

Shit det ville kunne misbruges

Tænk på sådan nogle spader som bare ville bestille og afbestille hele tiden for at pisse fragtmanden af

Du har en pointe, i det du skriver.

Det var dog ellers derfor jeg også skrev en anden ide.👇

28 minutter siden, Else skrev:

En anden ting, vil også være at der kommer en "godkend" en godkendelse på at man gerne vil bestille, så man ikke lige så let betaler for noget man ikke ønsker.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

33 minutter siden, Else skrev:

Du har en pointe, i det du skriver.

Det var dog ellers derfor jeg også skrev en anden ide.

Yea. En anden mulighed er at der er et limit på 5 afbestillinger på en time, også man ikke kan afbestille så snart at pakken er i bilen. Det ville stadig være muligt at trolle, men ikke nær så slemt.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Aske skrev:

Tænker faktisk en fed ting kunne være et kurv system så man kan tilføje ting til kurven så får man samtidig muligheden for at kigge ens ting igennem før man betaler.

Det ville faktisk kunne være en rigtig god ide. Det løser mit problem og giver og bedre mening 😉

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 16/05/2021 den 8:27 PM , Guzern skrev:

Shit det ville kunne misbruges

Tænk på sådan nogle spader som bare ville bestille og afbestille hele tiden for at pisse fragtmanden af

 

Tror du misforstår forslaget - eller også gør jeg.

Det er jo ikke fordi man kan afbestille noget som man har bestilt.

 

Pointen er at man lige får en bekræftelse - "Er du sikker på at du vil bestille X antal seeds" "Ja, bestil" "Nej. Annuller"

 

Fragtmanden får først bestillingen, så snart at den er godkendt.

 

edit:

Har Else bare redigeret den del ud, som du kommenterede på?:D

Redigeret af Lund
  • +Rep 1
  • Sødt 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Lund skrev:

Tror du misforstår forslaget - eller også gør jeg.

Det er jo ikke fordi man kan afbestille noget som man har bestilt.

 

Pointen er at man lige får en bekræftelse - "Er du sikker på at du vil bestille X antal seeds" "Ja, bestil" "Nej. Annuller"

 

Fragtmanden får først bestillingen, så snart at den er godkendt.

Nej, det har jeg han ikke. Jeg har været inde og omskrevet mit forslag, da det jeg havde startet med at skrive ikke gav mening. Det er det som han har kommentere på. 🙂

 

  • Sødt 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 16/05/2021 den 7:58 PM , Else skrev:

Hey folkens.

Titlen siger lidt sig selv, men lad mig forklare min point.

Det kunne være fedt, hvis der kommer en "godkend knap" altså en godkendelse på at man gerne vil bestille, så man ikke lige så let betaler for noget man ikke ønsker.

 

Eksempel: Jeg kommer til at trykke 10000 seeds ind og trykker bestil. Her kunne det være fedt, hvis det kommer en godkendelse knap, hovr man godkender ens køb. Så man ikke risikere at miste for mange penge.

 

Kom gerne med feedback eller ideer til noget lignede. 😉 

Jeg er helt enig godt forslag, og rip dig og dinne penge btw

Link til kommentar
Del på andre sites

Umiddelbart tænker jeg en form for tilføj til kurv, nu har Stavox jo i forvejen billederne til det, så...?

 

Jeg syntes en tilføj til kurv knap ville være genial, og at der kom forskellige størrelser af pakker, afhængig af indhold, og mængde af indholdet, så større pakker koster mere at få leveret, men man kan så putte flere ting i en pakke. Tænker en slags vægt måling, i stedet for den nuværende mængde måling.

 

Billeder:

billede.thumb.png.edf76429d47f5ede11da0640cdc929e9.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Jeg er ikke helt med. Hvis I ikke ser, at I har tilføjet 10000 seeds i første dialog, hvorfor ville I så se det i nr 2? Det tilføjer kompleksitet til købsflowet, og 95% af tiden, vil du ikke bruge den anden chance på at tjekke, om du har indtastet den rigtige mængde - for hvis man ville det, kunne man jo anvende samme tilgang til det i første dialog.

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 11/06/2021 den 6:41 PM , Dynn skrev:

Jeg er ikke helt med. Hvis I ikke ser, at I har tilføjet 10000 seeds i første dialog, hvorfor ville I så se det i nr 2? Det tilføjer kompleksitet til købsflowet, og 95% af tiden, vil du ikke bruge den anden chance på at tjekke, om du har indtastet den rigtige mængde - for hvis man ville det, kunne man jo anvende samme tilgang til det i første dialog.

 

Synes bare det kunne være fedt, hvis muligheden for at der kom en " Godkend knap " eller et kurv system --> Som @Aske fint kom med af ide. 

 

Jeg har nemlig været ude for at jeg havde en case, hvor det var en spiller som har ved en fejl købt 10000 seeds, fremfor 1000. Det har jo gjordt at han har betalt en væsentlig større pris ind hvad han havde regnet med. --> Ved udemærket godt at det er ens egen skyld.. 😛 

 

Men kan godt se din point i det du skriver. 😉 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Else skrev:

 

Synes bare det kunne være fedt, hvis muligheden for at der kom en " Godkend knap " eller et kurv system --> Som @Aske fint kom med af ide. 

 

Jeg har nemlig været ude for at jeg havde en case, hvor det var en spiller som har ved en fejl købt 10000 seeds, fremfor 1000. Det har jo gjordt at han har betalt en væsentlig større pris ind hvad han havde regnet med. --> Ved udemærket godt at det er ens egen skyld.. 😛 

 

Men kan godt se din point i det du skriver. 😉 

Hold up...

Har ikke spillet på sx i 100 år efterhånden.

Kan man bestille mere end 50 seeds af gangen nu?

 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 18/05/2021 den 7:40 AM , Aske skrev:

Tænker faktisk en fed ting kunne være et kurv system så man kan tilføje ting til kurven så får man samtidig muligheden for at kigge ens ting igennem før man betaler.

I form med dit forslag. Vil den perm bannede Bælze sys det var en go ide, at man kunne søge på diverse ting. Så man hurtig kan komme til en m14, krukker, osv. Så går det en tak hurtigere når man skal bestille store mængder at noget. Så slipper man nemlig for at skal gå ind på en ny hjemmeside. Og til sidst har man så mulighed for at se en liste over sine køb. 

  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.