Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request (NovaDK)


Nova0912
 Del

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:468138011

Hvorfor skal du unbannes: 

______________________________

Fordi jeg elsker at spille på serveren fordi den er mega hyggelig at spille på og jeg føler jeg har gode venner på serveren. og har brugt mange penge på serveren.

kan godt forstå grunden til jeg er banned, og jeg fortryder og lover jeg aldrig gør det igen da det er dumt. Jeg vil især undskylde alle de folk som har følt sig krænket efter den opførsel jeg har haft på serveren og håbe i kan tilgiv mig. 🙂

 

-NovaDK

  • Stop dig selv 1
  • Løvebror 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej NovaDK!

Fedt at du fortryder, og at du gerne vil ind igen.

Det du gjorde var fuldstændig uacceptabelt, og skal slet ikke ske igen!

 

Men hvis jeg skal give dig lov til at få unban før den dato, som der er angivet, hvordan kan jeg så sikre mig, at du ikke gør det igen?

 

  • +Rep 1
  • -Rep 1
  • Slange! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

du behøver slet ikke at sikre dig for at jeg ikke gør det igen, for jeg gør det ikke igen. Det har jeg ogs lovet mig selv. Jeg var måske en smule træt igår så gik i seng lige efter alle de dumme ting jeg lavede som jeg ikke tænkte over. så tro mig. det skal nok blive bedre

vil bare have mulighed for at hygge mig resten af weegenden

Redigeret af Nova0912
  • Stop dig selv 1
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej NovaDK

 

Som du selv har sagt er den opførsel slet ikke okay, og derfor bliver du også nødt til at vente til dit ban er udløbet. Når du kommer ind igen på onsdag regner vi med at du kan overholde reglerne.

 

//Flixx

  • +Rep 2
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

  • +Rep 1
  • -Rep 1
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.