Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Wittenberg


Wittenberg
 Del

Recommended Posts

SteamIDSTEAM_0:1:177938466

Hvorfor skal du unbannes:  Jeg undskylder meget for mine dumme handlinger, og min opførsel overfor andre. 
Jeg er klar til at vise jeg kan opføre mig pænt, og tage pænt imod folk. Jeg er blevet en ældre, og meget mere fornuftig person, 
som har indset sine fejl, og vil gerne rette op på dem.

 

 

  • +Rep 6
  • Hat 1
  • Sjovt 1
  • -Rep 2
  • Tud (-REP) 2
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Grund: Infoleak (Er banned for det før), utrolig dårlig strafhistorik, utroligt grimt sprog (også banned for det flere gange) + Kig noter + Spiller på alt-account under ban

Navn: Wittenberg

AdminID: STEAM_0:1:73536783 - Xean [user]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 11-10-20 20:18


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Wittenberg

 

Du har valgt at infoleake folk fra stavox, og du har også været straffet for det før. Du har også valgt at bruge en alt-account under perioden hvor du har haft ban, hvilket slet ikke er okay. Hvordan kan vi sikre os at hvis du skulle komme ind igen at dette ikke sker igen?

 

//Flixx

  • +Rep 2
  • -Rep 1
  • Slange! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Flixx.
Ja, det var nok en af de dummeste ting jeg kunne have gjort, Det med at jeg har været bannet for alt-account før, var en fejl ban. 
Hvor Madsldr havde misforstået, med at jeg havde givet hans nummer ud, som jeg ikke havde. Jeg har været i Support med den,
Men ham som bannede mig har glemt at fjerne det(Mindes det var Sokke), men det retter selvfølgelig ikke op på, hvor dumt det var gjort. Jeg fortryder det 100%.

Jeg kan forsikre jer at jeg ikke kommer til at lave de samme fejl igen.
Jeg vil utroligt gerne ind og spille Stavox i Sommerferien, da jeg kan huske alle de gode tider jeg har haft derinde.
Jeg ved godt jeg har lavet mange dumme og uacceptable ting, men jeg er klar til at gøre det godt igen, og håber i vil give mig en anden chance

Wittenberg-

Redigeret af Wittenberg
  • +Rep 3
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den 26/5/21, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Redigeret af Mikk
  • +Rep 2
  • Zing! 1
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.