Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]mathil


 Del

Recommended Posts

In-game navn:
mathil
 

SteamID:
STEAM_0:0:64425790
 

Alder:
16 år

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:

Jeg elsker at være politi, og udretter god RP i politistyrken. Jeg holder en god tone til alle. Mit erfaring med GMOD er også stor og kender meget til det (1840 timer i spillet) Jeg har også spillet på Stavox i lang tid. Jeg synes også at mange af de vicerigspolitichef som vi har nu, mangler deres tone og kun også godt være bedre til RP. Jeg vil helt klart kun udrette noget fantastik som vicerigspolitichef.


 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:

Jeg vil gerne have styr på byen, men også få bygget nogen fede PD baser. For mig er det også vigtig at politi skal være et job som folk skul kunne lide at spille, derfor er det også vigtig for mig at politiet laver god RP, og har en god oplevelse med jobbet.

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Næ enlig ikke 😄

Redigeret af Mathil
  • -Rep 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej mathil, 

 

- Ik så tit betjent 

- Virker umoden af din alder

- Beskylder folk for FailRP ud af det blå, fordi jeg raidede dig og tog dine printere fordi jeg havde set dem gennem et vindue. 

- Ik så meget online 

- Følger ik skabelonen

 

-Rep for mig 

Redigeret af Cqmbo
  • +Rep 1
  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Cqmbo skrev:

Hej mathil, 

 

- Ik så tit betjent 

- Virker umoden af din alder

- Beskylder folk for FailRP ud af det blå, fordi jeg raidede dig og tog dine printere fordi jeg havde set dem gennem et vindue. 

- Ik så meget online 

- Følger ik skabelonen

 

-Rep for mig 


Jeg er ked af se at du ikke synes godt om min ansøgning og mig som RP spiller. Det skal lige siges at jeg er online ca 1/3 timer om dagen, og jeg har spillet det her spil for flere år siden derfor har jeg også meget erfaring der fra. Jeg håber virkeligt vi kan få et bedre forhold til hinanden, eftersom jeg ser dig som en udmærket RP spiller og god admin.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.