Hop til indhold
Stavox

[Solved] Cqmbo


Pebernød
 Del

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej LX

Situation 1:

Jeg havde set forkert i vores logs, det er så min fejl. Da du sagde du ik var død var jeg inde og tjekke igen hvor jeg så så at jeg havde set forkert jeg tager dig så ned fra taget igen.


Situation 2:
Som jeg os sagde til Valdemar da han tp'ede at i det øjeblik havde jeg glemt den regl, efter Valdemar så tp'ede væk igen og vores PD-Raid eller fangeflugt var overstået kørte jeg så ud til stedet igen, hvor jeg så mener jeg duped det. Fjernet det efter jeg fik atvide den Regl var der som jeg havde glemt på det tidspunkt.
I fik alle 3 et jail du fik 300 sec for FailRP og de andre 2 modtog et jail på 300 sec for RDM
Btw bare fordi at det er ens venner eller en bror er det ik ensbetydende med at bare lader dem bryde reglerne, jeg har tit jailed venner hvis de bryder serverens regler. Så venner og familie bliver os jailed for at lave et reglbryd. Så det med at du siger jeg lader mine venner slide er løgn da både (BEBOLDT og Mr Sebaak fik et jail på 300 sec for RDM, de fik lige så langtid som dig) 


Situation 3:
Du ville gerne have Else over for at høre hans mening jeg prøvede så at få fat i Else, men else var igang med en case, så kunne jeg se at Nichzar lige var joined, jeg spørg så ham om han ville tp og fortælle dig det. Han tp'er så og det første du begynder at sige til Nichzar er at jeg er dum (Men det er din mening og den har du lov til at have). Efter Nichzar så har sagt det til dig Crasher Nichzar så. Du modtager så dit jail på 300 sec for RDM. Da du bryder Regl 2.2 (Billede 1)
Kan se du havde video det med at ham tog dine våben, hvorfor vidste du så ik dit video til mig eller Nichzar?

Vil gerne vide hvad det er du mener at jeg lyver med i case?

Billede 1:

https://gyazo.com/8e736bfe20650a9cb727c1b920199428

Redigeret af Cqmbo
  • +Rep 2
  • Ban 2
  • Stop dig selv 3
  • -Rep 7
  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, Andrew, skrev:

I reglen 2.2 står der ikke noget præcist tidspunkt, hvor lang tid der skal gå før man ikke må handle ud fra noget, men i hver fald tilbage der jeg var staff, så husker jeg det som under 1 minut, men som der faktisk står inde i reglen, kan man huske ting i op til 5 minutter og som Smoke gjorde, så "jagtede" han ham aktivt, det var ikke fordi han gik væk og lige pludselig skød ham, man kan se, at han følger efter Bune's bil og derefter smutter rundt bag danskebank og ser han er hoppet ud af hans bil. Fra da Smoke aktivt jagter Bune til Bune er knocked går der 43 sekunder, hvilket stadig bliver set som inde for handlings området af mange staffs, især da smoke aktivt opsøger ham.

Han ville gerne have en højere staffs mening det fik han så. Den højere staffs mening var den samme som min, som var at der var gået for lang tid.

 

 

19 minutter siden, Andrew, skrev:

Hvorfor handlede du først efter 2+ min? Sebaak skød LX(Smoke), og der skete der ikke en skid, der var først da Smoke nævnte ordet "admin", at du lige pludselig hev ham op på et tag, hvor du derefter jailer ham, hvilket får det til at ligne, at du bare lader de andre ting slide fra politiet side af.

Jeg var midt i sige noget til en ven på discord, hvor jeg så lige ville snakke færdigt hvorefter jeg så ville tage fat i de 2, men så valgte at FailRP hvor efter jeg så startede med ham, så stod vi og snakkede eller diskuteret hvorefter jeg så os tog fat i Sebaak og Beboldt og gav dem et jail på 300 sec ligesom LX fik.

Men jeg kan godt følge din og LX tankegang at det ligner at jeg bare lader mine venner slide udenom men de fik alle 3 en straf, på 300 sec.

  • +Rep 2
  • Ban 1
  • Stop dig selv 1
  • -Rep 3
  • Dum 8
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Cqmbo, jeg tror slet ikke at du forstår hvad jeg mener angående situation 2. Det jeg mener med, at du lyver, er fordi du slet ikke gjorde noget ved det. Efter jeg fik jail, skulle du faktisk også til at smutte tilbage til RP, hvor jeg så spørger, om jeg må sige noget. Efter jeg så pointerer, at du skaber fordele for dine venner, får de pludseligt jail. Kan du ikke selv se, at du overså hvad de gjorde? Hvordan kan det være at de først skal straffes efter jeg har gjort noget? Og må jeg så spørge dig om en ting, hvad havde der sket hvis jeg ikke havde sagt admin i RP og truet med case? Jeg synes slet ikke det er acceptabelt, at du sidder og siger at de også fik en straf. Det var EFTER, JEG nævnte, at du gav dine venner fordele.

 

Angående situation 3, så sagde jeg til dig flere gange at jeg havde video på det. Du var fuldstændig ligeglad. Regel 2.2 siger det helt modsatte af, hvad dig og Nichzar sagde til mig i casen. Det skal ske "umiddelbart" efter en hændelse. Jeg brugte 45 sekunder på at få ham dræbt. I videoen som du ikke gad at se, kan man tydeligt se, at jeg dræber ham ligeså snart jeg får chancen.

  • +Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du ikke sagt Admin i RP eller trude med case i RP, havde jeg færdiggjort det jeg var igang med at sige til min ven og givet Sebaak og Beblodt et jail på 300 sec for RDM. Ligesom de fik. 
 

Angående det med dit video, hvis du havde video ville jeg med glæde se det, jeg mener ik du sagde du havde video på det (Det er jeg 99% sikker på, men ik hæng mig op det hvis jeg tager fejl.) Du fik en højere staffs vurdering som os sagde der var gået for lang tid. Du kunne os have sendt videoen til Nichzar. Men det vaægte du ik at gøre. 

  • +Rep 2
  • Godt Sproget (-REP) 1
  • -Rep 3
  • Dum 5
  • Tud (-REP) 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Som jeg har skrevet et par gange nu, jeg lige midt i at sige noget til en kammerat på discord, som jeg lige ville sige færdigt til ham. Hvorefter jeg så, ville have taget fat i dem, 

Så har jeg ikke hørt at du har sagt at du har video, det ligger så på mine skuldere at jeg ikke har hørt du sagde du havde video, men kunne godt tænke mig atvide hvorfor du ikke vælger at sige til Nichzar at du havde video, nu hvor du ville have en højere staffs mening?

 

  • +Rep 1
  • Ban 1
  • -Rep 2
  • Dum 3
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Tænker jeg også vil give mit syn på Cqmbos staffarbejde.
 

Jeg står oppe ved fangerne hvor de er igang med at lockpicke ud. De er 3 og jeg er 1 til at arrestere dem. Jeg får dem arresteret første gang, dog først henne ved trappen. Jeg skal så over til dørene for at låse dem. Jeg når ikke frem før fangerne og jeg bliver ramt af et enkelt pickaxe hit og de andre slår efter mig. Jeg vælger at skyde dem og låse dørene. Cqmbo som også står i fængsel flyver så hen til mig og starter en case hvor han fortæller mig at jeg ikke må skyde dem. Det ender ud i en diskussion på omkring 10-20 minutter hvor det ender med han ikke vil give mig en straf fordi jeg havde ret. Under hele casen brugte han det samme argument ("Du må ikke skyde dem bare fordi de løber efter dig") selvom jeg fortalte ham at det foregik anderledes. Men det at han i 20 minutter står og diskutere om noget som jeg, i følge reglerne har tilladelse til, giver ingen mening for mig. Jeg har ikke noget imod Cqmbo som person, jeg synes han er et godt menneske, men hans staffarbejde kunne være bedre. Hvis i har flere spørgsmål til casen må i endelig spørge. Jeg ville bare lige tage det overordnet i casen.

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Polle,

 

Der står i Regl 17,4 (Billede 1) at du skal gå efter at taze og arrest, de 2 som ik slog dig skulle du have brugt din arrest baton på, dem skulle du ik have skudt, ham der slog på dig måtte du gerne skyde. De siger så at du gerne måtte skyde dem fordi at de løb efter dig med en pickaxe som kan bruges som et våben. Så tænker jeg bare hvis jeg nu køber en pickaxe og løber efter dig når du er betjent vil du så os bare arrest mig der? 

 

Nu siger du at jeg ikke ville give dig en straf fordi du siger du havde ret og at vi havde diskuret i 10-20 min. Vi kan jo os vælge at give dig en advarsel omkring at det må du ikke, og hvis det så sker igen vil du så modtage en straf for det. Da det kan være en regl som der er blevet lavet om hvor spilleren ik lige er blevet orinteret omrking eller har fået kigget på om reglerne er blevet lavet om. 

 

Du siger at du gerne måde skyde dem fordi de løber efter dig, men som jeg spurgte dig om flere gange under casen, hvis en spiller løber efter dig med en pickaxe skal han så os bare skydes eller arrestes? Hvor jeg så mener du sagde ja (Er ik 100% sikker da det er nogen dage siden)  Men en pickaxe den kan kun gøre skade hvis man er i fængsel. 

 

Billede 1:

image.png.1279a51d1a8c5444b4271b61aab151a0.png

  • +Rep 1
  • -Rep 2
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Cqmbo skrev:

Hej Polle,

 

Der står i Regl 17,4 (Billede 1) at du skal gå efter at taze og arrest, de 2 som ik slog dig skulle du have brugt din arrest baton på, dem skulle du ik have skudt, ham der slog på dig måtte du gerne skyde. De siger så at du gerne måtte skyde dem fordi at de løb efter dig med en pickaxe som kan bruges som et våben. Så tænker jeg bare hvis jeg nu køber en pickaxe og løber efter dig når du er betjent vil du så os bare arrest mig der? 

 

Nu siger du at jeg ikke ville give dig en straf fordi du siger du havde ret og at vi havde diskuret i 10-20 min. Vi kan jo os vælge at give dig en advarsel omkring at det må du ikke, og hvis det så sker igen vil du så modtage en straf for det. Da det kan være en regl som der er blevet lavet om hvor spilleren ik lige er blevet orinteret omrking eller har fået kigget på om reglerne er blevet lavet om. 

 

Du siger at du gerne måde skyde dem fordi de løber efter dig, men som jeg spurgte dig om flere gange under casen, hvis en spiller løber efter dig med en pickaxe skal han så os bare skydes eller arrestes? Hvor jeg så mener du sagde ja (Er ik 100% sikker da det er nogen dage siden)  Men en pickaxe den kan kun gøre skade hvis man er i fængsel. 

 

Billede 1:

image.png.1279a51d1a8c5444b4271b61aab151a0.png

Makker. Igen sidder du og bruger det samme argument. Men som jeg også sagde og lige har skrevet så slog de andre efter mig. Ikke bare løbe efter mig med en pickaxe i hånden men også slog efter mig. Så jeg er jo i en hvis livsfare.

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, Andrew, skrev:

En pickaxe kan gøre skade på en betjent, om han er i fængsel eller ej. Jeg kan købe en pickaxe og hakke en betjent ned på gaden.

Det mente jeg bare ik de kunne, men nu køber jeg heller ik særlig tæt en pickaxe i spawn automatten. 

 

5 minutter siden, Polle skrev:

Ikke bare løbe efter mig med en pickaxe i hånden men også slog efter mig. Så jeg er jo i en hvis livsfare.

Fangerne løber for det første langsommere hvor du kunne trække dig tilbage og trække din tazer taze den ene og arrest den anden nu hvor du havde skudt ham der slog dig. og efter du havde arrested den ene og den anden stadigvæk var tazed kunne du så arrest ham. Hvor efter du så kunne have låst den ene dør og kaldt efter hjælp men du valgte at skyde dem allesammen. Hvor der ik var grundlag for dem alle.

  • +Rep 2
  • Dum 3
Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutter siden, Cqmbo skrev:

Det mente jeg bare ik de kunne, men nu køber jeg heller ik særlig tæt en pickaxe i spawn automatten. 

 

Fangerne løber for det første langsommere hvor du kunne trække dig tilbage og trække din tazer taze den ene og arrest den anden nu hvor du havde skudt ham der slog dig. og efter du havde arrested den ene og den anden stadigvæk var tazed kunne du så arrest ham. Hvor efter du så kunne have låst den ene dør og kaldt efter hjælp men du valgte at skyde dem allesammen. Hvor der ik var grundlag for dem alle.

Dine argumenter holder jo ikke? Jeg er i en livsfare eftersom jeg bliver truet med at blive hakket ihjel af 3 fangere. Men man er i livsfare når man kommer til at køre ind i en andens peson bil og man lige pludselig må skyde efter dem? Altså hvad fanden er livsfare så?????

  • +Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

Maxx0758 og Jeg har fået snakket med Cqmbo omkring alle episoderne.

Den første episode med, at han tager fat i dig, fordi han har kigget forkert i logs er der ikke så meget i, du blev sat ned igen uden at der skete yderligere.

Situation 2 ( Den første del ) hvor han bygger som betjent, er han også selv opmærksom på, og var fordi at han havde glemt reglen omkring det, det kan jo ske for selv den bedste.

 

Situation 2 ( Den anden del ), hvor at du bliver jailed for at nævne admin i rp er er som udgangspunkt ikke noget galt i, da de andre også fik jail for RDM. Man kan sige, måden at det blev gjort på var måske ikke helt optimalt. Som Cqmbo dog også selv nævner, snakkede han med sin ven over Discord, og var ikke rigtig fokuseret inde i spillet. I klippet kan man se at han hopper og kigger lidt rundt, og virker ikke særlig fokuseret på den efterfølgende episode.

Det virker til at i synes at det er sjovt at i bliver skudt, da der ikke kommer nogle bemærkninger til at i bliver skudt og i kalder ikke staff eller gør yderligere i situationen.

Om Cqmbo havde valgt ikke at jaile Sebaak og den anden betjent er ikke til at vide. Det vigtigste er, at det rent faktisk skete, så der ikke var nogen forskelsbehandling på jer. Cqmbo skulle nok have taget fat i Sebaak da det skete, da det i tilfældet godt kan se ud som om at han giver fordele til Sebaak. Det hele er blevet diskuteret med Cqmbo og han er indforstået med det hele.

 

Situation 3 er hvor er du skyder en person der har stjålet et par våben fra dig, han flygter så væk ind til cardealeren, og kører derefter hen for at tanke. Det er tilladt at skyde ham i situationen. Cqmbo havde misforstået hvor lang tid der rent faktisk kunne gå, da han havde fået noget andet at vide på et tidligere tidspunkt. At Nichzar så har samme opfattelse er lidt uheldigt, og er jo derfor ikke nemt for Cqmbo at gøre for.

 

Den ekstra episode, er han blevet bedt om at være opmærksom på, så det ikke ender med at han tager en case når politiet er lige i hælen af ham.

 

Vi beklager episoderne, og hvis i har noget at tilføje eller spørgsmål så skriv til mig privat på discord.

  • +Rep 1
  • Hat 1
  • -Rep 3
  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.