Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Nickolai P


Nickolai_P
 Del

Recommended Posts

+Rep

 

Jeg havde en gang et helt andet synspunkt på dig. Du virkede super umoden af din alder, og slog ned på de mindste ting som var det alvorligt.

 

Du slår stadig meget nemt ned på ting, men du er helt klart moden og kender til reglerne

 

  • +Rep 1
  • Sjovt 1
  • -Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Nickolai 🙂
Du er nok ikke i tvivl hvad der kommer fra mig.
Jeg syntes virkeligt du har fået et dårligt ry på stavox hvilket jeg virkeligt ikke forstår (i hvert fald dengang jeg spillede).
Men jeg syntes virkelig du er en af de mest kompetente mennesker jeg nogensinde har set på hele stavox. Og det mener jeg.

Du er meget moden, Du er som sagt meget kompetent, Du kan reglerne ud og ind som var det din højre hånd, hvis man kender dig er du også virkelig flink, sød og sjov, man kan stole på dig. Lad os bare stoppe den her for jeg kunne blive ved.

KÆMPE +REP herfra.

Held og lykke Nickolai ❤️
//VaffelVictor

Redigeret af VaffelVictor
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

Ekstremt nice og flittig spiller, har førhen kigget lidt skævt på Nickolai, men han er sådan en barmhjertig person der tilgiver folk og bærer ikke nag 💞 Håber virkeligt du kommer ind, så vi kan mødes endnu oftere in-game.

Redigeret af Bims
💘
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Der er forskel på at kunne reglerne og så rent faktisk at følge dem. Nu har jeg af gode grunde ikke oplevet dig in-game i lang tid, så hvis du rent faktisk har ændret adfærd, så er det da dejligt for dig. Men når man har haft den adfærd, som du har haft i flere år, så bør man i min optik ikke få to chancer. sorry not sorry 🤷‍♀️

Redigeret af Houston
  • +Rep 1
  • Zing! 1
  • Brugbart 2
  • Slange! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Som staff er det vigtigt at kunne holde hovedet koldt. Man kan risikere at blive kaldt for diverse ting, som man skal kunne håndtere uden at være alt for følelsespåvirket. Ud fra tidligere historisk, er jeg ikke sikker på om det er tilfældet. 

  • +Rep 4
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.