Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Juul


Juul
 Del

Recommended Posts

Du får et Neutralt rep, grunden til det er at du er en skide flink fyr at snakke med på discord, og du lyder som en sød nok gut. Men når det gælder cases in-game har du en tendens til at have et utrolig grimt sprogbrug, hvis tingene ikke går din vej.

 

Hvis du ikke kan snakke pænt til folk når de er i mod dig, kommer du til at have det svært som staff, da du skal være et forbillede for de andre spillere og kunne holde hovedet koldt.

 

Hvis du får rettet op på dit sprogbrug, og din opførsel når folk er i mod dig, kunne du måske godt have en chance i en nær fremtid.

  • Sjovt 1
  • Brugbart 3
Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

Meget flink og moden, jeg har endnu ikke oplevet et tidspunkt hvor du har opført dig barnligt eller dumt. Du er altid glad når man snakker med dig, og du er god til at kommunikere med andre på en god måde

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Store skrev:

Du får et Neutralt rep, grunden til det er at du er en skide flink fyr at snakke med på discord, og du lyder som en sød nok gut. Men når det gælder cases in-game har du en tendens til at have et utrolig grimt sprogbrug, hvis tingene ikke går din vej.

 

Hvis du ikke kan snakke pænt til folk når de er i mod dig, kommer du til at have det svært som staff, da du skal være et forbillede for de andre spillere og kunne holde hovedet koldt.

 

Hvis du får rettet op på dit sprogbrug, og din opførsel når folk er i mod dig, kunne du måske godt have en chance i en nær fremtid.

Hey, ved det godt der skal rettes op på mit sprog og tro mig arbejder hård på det ❤️

 

3 minutter siden, ghost mathias skrev:

+rep 

Moden 

Flink 

Kan reglerne 

Snakker pænt til alle 

Aktiv 

Held og lykke Juul 

 

 

Hey, Mathias tusind tak for det, du sku en guttermand ❤️

 

12 minutter siden, ghost mathias skrev:

+rep 

Moden 

Flink 

Kan reglerne 

Snakker pænt til alle 

Aktiv 

Held og lykke Juul 

 

 

Hey, Hizlau tusind tak for det, du sku en guttermand ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Ixlop skrev:

-Rep 

for stor en troll

skal være mere neutral 

Hey, Ixlop jeg kan se på din -rep du mener jeg er meget troll, jeg ved godt jeg er troll ind i mellem. jeg gøre alt hvad jeg kan for og holde mig neutral og ikke være så troll🙁

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, poulsen skrev:

+REP
Flink og venlig

nogle gang er du lidt en troll jeg synes at det er ved at blive bedre

Aktiv 

Moden 

 

Mhv Poulsen

Hey, poulsen tusind tak for det, du sku en guttermand ❤️☺️

 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til creaMY.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.