Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Atchu Alle


Atchu Alle
 Del

Recommended Posts

Hej @Atchu Alle, Nu vil jeg gerne lige sige nogle ting. Første gang jeg mødte dig var da jeg solgte min bank dupe til dig i butik 3 hvis du kan huske det. Det var sku endelig meget hyggeligt, men efter noget tid og jeg blev staff fandt jeg ud af at du var en del af pirat gang som der intet problem er i. 
 

Jeg sad og holdte lidt øje med jeres attitude i cases og når det går jeres vej er det helt i orden, men så snart det drejer sig til at spilleren ikke har gjort noget galt bliver der bare nævnt at “Så gør jeg også det næste gang” hvilket jeg synes er mega irriterende at høre på. Måske har du ikke været en største del af det jeg nævner her men ville bare høre hvad du tænker ud fra det jeg skriver her? 
 

- Kagen

sikkert en masse fejl 

har skrevet det på telefon såååå

Redigeret af Kagen
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, Kagen skrev:

Hej @Atchu Alle, Nu vil jeg gerne lige sige nogle ting. Første gang jeg mødte dig var da jeg solgte min bank dupe til dig i butik 3 hvis du kan huske det. Det var sku endelig meget hyggeligt, men efter noget tid og jeg blev staff fandt jeg ud af at du var en del af pirat gang som der intet problem er i. 
 

Jeg sad og holdte lidt øje med jeres attitude i cases og når det går jeres vej er det helt i orden, men så snart det drejer sig til at spilleren ikke har gjort noget galt bliver der bare nævnt at “Så gør jeg også det næste gang” hvilket jeg synes er mega irriterende at høre på. Måske har du ikke været en største del af det jeg nævner her men ville bare høre hvad du tænker ud fra det jeg skriver her? 
 

- Kagen

sikkert en masse fejl 

har skrevet det på telefon såååå

Hej Kagen.

Tjoo, det var rimeligt sjovt lige, da jeg købte din dupe og vi blev også raidet af politet, det var nogle gode tider.

 

Jeg kan godt indrømme, at jeg har sagt det, du skriver et par gange Fx.

Staff til mig: Det måtte han gerne i denne rp situation

Mig til staff: Så gør jeg det også næste gang.

 

De fleste gange har jeg været lidt tilt pga. der ikke direkte står i reglerne, at man ikke må, eller om man må.

Dette kan jeg nogle gange jeg blive lidt irriteret over. Jeg kan dog godt se fra din synsvinkel, at det kan lyde lidt som om, at jeg vil bryde en regel, men de fleste gang bliver det bare sagt ud af frustration, og jeg har så vidt jeg ved aldrig gjort, hvad jeg har sagt, jeg ville.

Nu er det ved at være noget tid siden, at jeg har sagt det, men jeg kan godt indse, at jeg har sagt det et par gange.

 

-Atchu Alle

Redigeret af Atchu Alle
Stavefejl + Størelse af text
  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

På 02/05/2021 den 1:08 AM , Ukendt Stavox Forum Bruger skrev:

-REP

 

Fucking idiot overfor alle og enhver ingame.

Hej Ultra.


På hvilken måde har jeg været en idiot overfor alle?

Forhåbeligt er det ikke for nyligt, da jeg havde valgt at tage mig sammen fra snart 1,5 måneder siden.

Tager gerne imod alt den kritik jeg kan få, hvilke jeg kan bruge til at forbedre mig.

  • Hat 1
  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til creaMY.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.