Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Chimsi


Chimsi
 Del

Recommended Posts

Du kan til tider være rigtig flink og venlig at snakke med, hvor du opføre dig på en pæn og acceptabel måde.

 

Men rigtig ofte er du mega toxic i dit rp og din måde at snakke til folk på. Dit ordvalg er ikke altid det pæneste og slet ikke overfor folk der ikke lige forstår dig første gang, her hentyder jeg til hvordan du tager imod nye spillere eller folk der ikke lige har lært hvordan alt fungere. 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Mads E. skrev:

Du kan til tider være rigtig flink og venlig at snakke med, hvor du opføre dig på en pæn og acceptabel måde.

 

Men rigtig ofte er du mega toxic i dit rp og din måde at snakke til folk på. Dit ordvalg er ikke altid det pæneste og slet ikke overfor folk der ikke lige forstår dig første gang, her hentyder jeg til hvordan du tager imod nye spillere eller folk der ikke lige har lært hvordan alt fungere. 

Jeg ved ikke om du har været inde her på det seneste men jeg føler selv jeg har ændret mig meget iforhold til før. Som du også selv nævner har jeg ikke været et engle barn på noget tidpunkt men vil gerne gøre en forskel! Jeg sætter også stor pris på at du nævner det fordi der har været et tidspunkt hvor jeg bare var all in toxic imod folk men jeg syntes selv jeg kan snakke med folk , hygge med dem og fyre nogle frække/sjove jokes af her for tiden!

Redigeret af Chimsi
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

 

-Rigtig toxic

-Enten kender du ikke reglerne, eller også kan du godt lide at bryde dem

-Barnlig/ikke moden, når man har været i case med dig

-Kunne slet ikke forestille mig dig som admin

-Du har MULIGVIS løjet overfor en admin i en case imod mig, jeg havde desværre ikke noget bevis på det - Lig mærke til "muligvis" havde som sagt ikke beviser, så kan ikke bare skrive du har løjet. Men da den case omhandlede mig, ved jeg det godt. 😄

Redigeret af 『♛』 Legenden 『♛』
Glemte en ting
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til creaMY.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.