Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Hizlau Johnson


Hizlau
 Del

Recommended Posts

Det bliver et +rep herfra.

Nu har jeg kendt dig i mere end 3 år Du er god til at snakke med mennesker. Du elsker og spørge til råds, hvilket jeg mener er en meget vigtig kvalitet at have hvis man skal være staff. Du er uden tvivl en glimrende kandidat til at blive staff.   

Held og lykke.

 

Nichzar

  • +Rep 2
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Du får sgu et + rep

 

Du er en skide flink og sød gut som snakker pænt til alle. Du har respekt for andre både staffs og spillere hvilket er skide godt.

 

Du kunne sagtens blive en god staff, du har styr på regelsættet og kan snakke pænt til folk selvom at de er i mod dig, også har vi jo snakket sammen siden Store Sniper tiderne😮

 

Held og lykke!

  • Sødt 1
  • Slange! 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa

Jeg siger det igen, og jeg regner med, at jeg skal sige det til hver eneste af dine ansøgninger.
Du kommer igen lige, når staff- og/eller vicerigsansøgningerne åbner. Hvorfor skal man vælge en spiller, når han ikke kan være på en server, når han ikke er staff?

Da vi diskuterede dette emne på din vicerigs ansøgning kom du med nogle undskyldninger, men du fortalte os også, at du havde tænkt dig at være mere aktiv. Du blev ikke mere aktiv af den grund.
Jeg har været væk i 14 dage, korrekt. Hvis du har været aktiv i de 14 dage, så er det vel også fair, men jeg synes dog stadigvæk ikke, at de skal vælge en person, som kun har været aktiv i 14 dage før, at staffansøgningerne åbnede igen.

Jeg har diskuteret dette emne med samtlige af spillere på Stavox, og vi mener alle det samme. Du kommer tilbage hver eneste gang, at der er nye ansøgninger, og du håber hver gang, at du bliver accepteret.
Hvis du virkelig brænder for at være staff, hvorfor spiller du her så ikke inde, når du ikke er staff?

Jeg synes helt ærligt, at denne opførsel er ynkelig, og jeg håber, at du ved bedre til næste gang.

Vh

  • +Rep 4
Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Matti 🐐 skrev:

 

Jeg har nu været aktiv i flere måneder, så jeg forstå ikke helt hvad du mener med at jeg ikke er aktiv. Ja jeg har ikke været sygt aktiv i de sidste par uger, men der har jeg så både taget kørekort, og haft årsprøver. Du skrev den samme besked på min sidste ansøgning som jeg svarede på, men den har du tydeligvis ikke har læst da du skriver den samme besked igen. Jeg kommer ikke tilbage når der er ansøgninger. De sidste gange der har været ansøgninger ansøgte jeg ikke, netop fordi jeg ikke var aktiv på daværende tidspunkt. Jeg har ansøgt som staff 3 gange (1 gang i 2020, 1 gang i 2019, 1 gang i 2018) Alle de gange har jeg været aktiv når jeg har ansøgt og spillet omkring 5+ timer om dagen. Jeg har endnu ikke ansøgt en eneste gang hvor jeg ikke har været aktiv, og det kommer jeg heller ikke til. Jeg ansøger kun når jeg ved at jeg vil være aktiv nok til at udføre det job som jeg ansøger om. 

Men det er fint hvis du vil skrive den samme besked på alle mine ansøgninger, hvilket du jo også har ret til, men det vil være bedre hvis du vil komme med nogen nye argumenter i stedet for bruge de samme selvom der er gået flere måneder. 
Du kan adde mig på discord hvis du vil snakke om noget, eller bare for at få noget ud af dit system
Her er mit discord tag "Hizlau#0420", jeg kan snakke alle dage om aftenen 

Redigeret af Hizlau
  • Tud (-REP) 2
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Hizlau skrev:

Jeg har nu været aktiv i flere måneder, så jeg forstå ikke helt hvad du mener med at jeg ikke er aktiv. Ja jeg har ikke været sygt aktiv i de sidste par uger, men der har jeg så både taget kørekort, og haft årsprøver. Du skrev den samme besked på min sidste ansøgning som jeg svarede på, men den har du tydeligvis ikke har læst da du skriver den samme besked igen. Jeg kommer ikke tilbage når der er ansøgninger. De sidste gange der har været ansøgninger ansøgte jeg ikke, netop fordi jeg ikke var aktiv på daværende tidspunkt. Jeg har ansøgt som staff 3 gange (1 gang i 2020, 1 gang i 2019, 1 gang i 2018) Alle de gange har jeg været aktiv når jeg har ansøgt og spillet omkring 5+ timer om dagen. Jeg har endnu ikke ansøgt en eneste gang hvor jeg ikke har været aktiv, og det kommer jeg heller ikke til. Jeg ansøger kun når jeg ved at jeg vil være aktiv nok til at udføre det job som jeg ansøger om. 

Men det er fint hvis du vil skrive den samme besked på alle mine ansøgninger, hvilket du jo også har ret til, men det vil være bedre hvis du vil komme med nogen nye argumenter i stedet for bruge de samme selvom der er gået flere måneder. 
Du kan adde mig på discord hvis du vil snakke om noget, eller bare for at få noget ud af dit system
Her er mit discord tag "Hizlau#0420", jeg kan snakke alle dage om aftenen 

Endnu en grund til, at du ikke skal være staff. Du tager min besked som et personligt angreb, og du begynder dermed også at "hakke" ned på mig.
Nej tak.

  • +Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Hizlau skrev:

Jeg har nu været aktiv i flere måneder, så jeg forstå ikke helt hvad du mener med at jeg ikke er aktiv. Ja jeg har ikke været sygt aktiv i de sidste par uger, men der har jeg så både taget kørekort, og haft årsprøver. Du skrev den samme besked på min sidste ansøgning som jeg svarede på, men den har du tydeligvis ikke har læst da du skriver den samme besked igen. Jeg kommer ikke tilbage når der er ansøgninger. De sidste gange der har været ansøgninger ansøgte jeg ikke, netop fordi jeg ikke var aktiv på daværende tidspunkt. Jeg har ansøgt som staff 3 gange (1 gang i 2020, 1 gang i 2019, 1 gang i 2018) Alle de gange har jeg været aktiv når jeg har ansøgt og spillet omkring 5+ timer om dagen. Jeg har endnu ikke ansøgt en eneste gang hvor jeg ikke har været aktiv, og det kommer jeg heller ikke til. Jeg ansøger kun når jeg ved at jeg vil være aktiv nok til at udføre det job som jeg ansøger om. 

Men det er fint hvis du vil skrive den samme besked på alle mine ansøgninger, hvilket du jo også har ret til, men det vil være bedre hvis du vil komme med nogen nye argumenter i stedet for bruge de samme selvom der er gået flere måneder. 
Du kan adde mig på discord hvis du vil snakke om noget, eller bare for at få noget ud af dit system
Her er mit discord tag "Hizlau#0420", jeg kan snakke alle dage om aftenen 

Bro som @Matti 🐐 siger, tag ordene til dig istedet for at whine over at han kommer med noget konstruktivt som kan bruges til noget. Han nævner dog også at han har været bannet i 14 dage og sagtens kan tage fejl af din inaktivitet. Så tag tingene til dig istedet for at begynde at tage det som personlige angreb!

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

På 05/05/2021 den 3:02 PM , Matti 🐐 skrev:

Endnu en grund til, at du ikke skal være staff. Du tager min besked som et personligt angreb, og du begynder dermed også at "hakke" ned på mig.
Nej tak.

Jeg hakker ikke ned på dig, jeg vil mene det er omvendt. Jeg forsvarer min ansøgning da du kommer og prøver at sabotere den uden rigtige argumenter (min mening)

 

På 05/05/2021 den 3:34 PM , Jenss skrev:

Bro som @Matti 🐐 siger, tag ordene til dig istedet for at whine over at han kommer med noget konstruktivt som kan bruges til noget. Han nævner dog også at han har været bannet i 14 dage og sagtens kan tage fejl af din inaktivitet. Så tag tingene til dig istedet for at begynde at tage det som personlige angreb!

Jeg vil ikke mene det er konstruktiv kritik at han skriver på alle mine ansøgninger, at jeg bare kommer hver gang når der er ansøgninger og jeg ikke er aktiv. Specielt når det ikke passer. Hvis han skrev noget som jeg gjorde forkert, og rent faktisk var noget som ville gøre mig dårligere egnet til at være staff ville jeg selvfølgelig gøre mit bedste for at blive bedre til det. Men sådan er det ikke da han basere hele sit -rep på noget som er falsk og ikke har nogen rygdækning

 

Redigeret af Hizlau
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.