Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Bananna


Banana
 Del

Recommended Posts

1 time siden, Matti 🐐 skrev:

Hej Bananna

Jeg synes slet ikke, at du er kompetent nok til at være staff. I det fleste tilfælde, da jeg var staff, så opførte du dig som en 12-årig.
Du kan ikke håndtere, at du ikke får ret i en case, og det kommer ikke til at gavne dig, hvis du nu engang bliver staff.

Med det sagt, så ønsker jeg dig alt muligt held og lykke, og god vind fremover, min ven.

Venlig Hilsen
Matti - TopGunn

Jeg takker for din mening, så vidt jeg husker har vi ikke snakket sammen i 100 år kære Matti.
2. snak med mig, har næsten altid videoer og taber næsten aldrig mine cases, det er ikke sket i lang tid fornær i dag omkring en regel der ikke stod i regelsættet.
3. var langt fra sur.

4. din mening er selvfølgelig acceptable og hav en god dag.

  • -Rep 4
Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, 305 skrev:

Fuldstændig enig med @Matti 🐐.  Alle de gange jeg har været i case med dig, har du været flabet og opført dig som et lille barn. Det gælder ikke kun i case men også i RP. 

Kæmpe -rep

er det ikke dig der totalt rammede mig flere gange uden grund?
jagtede mig rundt uden grund?
brugte din bil på mig uden grund?

talte grund til mig uden grund?

hmmmm 305 jo det var vist.
men din mening er din mening.

  • Godt Sproget (-REP) 3
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Banana skrev:

er det ikke dig der totalt rammede mig flere gange uden grund?
jagtede mig rundt uden grund?
brugte din bil på mig uden grund?

talte grund til mig uden grund?

hmmmm 305 jo det var vist.
men din mening er din mening.

-REP 

Nu skal du vidst ikke komme for godt igang med at jagte folk uden grund og køre ind i dem her den anden dag kørte jeg som taxa chaufør ind i dig 1 gang og du jagtet mig i 10 min mens du bare kørte ind i min bil konstant

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Banana skrev:

er det ikke dig der totalt rammede mig flere gange uden grund?
jagtede mig rundt uden grund?
brugte din bil på mig uden grund?

talte grund til mig uden grund?

hmmmm 305 jo det var vist.
men din mening er din mening.

Jeg ved ikke, hvor du får disse historier fra. Jeg forstår heller ikke, hvorfor du begynder at gå efter mig, nu når denne staffansøgning handler om dig. Men det viser vel meget godt, at du er for inkompetent til at være staff. 

 

 

 

  • +Rep 4
Link til kommentar
Del på andre sites

@Banana allerede din attitude i den måde du forsøger og 'forsvarer' dig på viser du ikke vil være egnet som staff.

 

Du virker meget angribende i din måde at modargumentere på, og på en måde aflægger du alt ansvar og forsøger at give skylden over til andre folk. Dette har jeg oplevet med dig mange gange i både RP og de cases jeg havde med dig sidst jeg var staff. 

 

Du er en rar person ellers, men staff egner du dig nok bare ikke lige til på nuværende tidspunkt.

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, Ukendt Stavox Forum Bruger skrev:

@Banana allerede din attitude i den måde du forsøger og 'forsvarer' dig på viser du ikke vil være egnet som staff.

 

Du virker meget angribende i din måde at modargumentere på, og på en måde aflægger du alt ansvar og forsøger at give skylden over til andre folk. Dette har jeg oplevet med dig mange gange i både RP og de cases jeg havde med dig sidst jeg var staff. 

 

Du er en rar person ellers, men staff egner du dig nok bare ikke lige til på nuværende tidspunkt.

Jeg tænker personligt ikke der er noget galt i det jeg skrev da jeg ikke svinede nogen til eller noget i den stil, Jeg er ked af du har den på den måde.
Du er da også en sjov person 

  • Stop dig selv 1
Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Banana skrev:

Jeg tænker personligt ikke der er noget galt i det jeg skrev da jeg ikke svinede nogen til eller noget i den stil, Jeg er ked af du har den på den måde.
Du er da også en sjov person 

Det er ret ligegyldigt hvad du tænker om hvad du selv sidder og lukker ud, det kan man altid få til at se godt ud i sine egne øjne. Det handler om hvordan læseren forstår dit udtryk og din tone i din skrift. Og den er ikke specielt passende.

Link til kommentar
Del på andre sites

God dag Banana.

Nu spiller jeg reelt set ikke på serveren som sådan, men jeg nyder gerne at kigge ind på forum en gang i mellem og opdagede da, at ansøgningerne var åbne.

Nu kender vi ikke hinanden, som i overhovedet men som jeg forstår på de andre og som jeg kan læse mig til, virker du ikke til, at være meget acceptabel overfor kritik fra andre spillere.

 

Ved at læse, får jeg fornemmelsen af, at du godt kan være en type som hurtigt kan gå i selvforsvars-stadie, om det er intentionelt eller hvad det er, ved jeg ikke. Dog kan jeg sige dig at det er en kvalitet ikke søgt på Staff-holdet. Synes faktisk selv at @Ukendt Stavox Forum Brugerbeskrev det kort og godt i sin lille besked over.

 

Synes ikke du fortjener et Minus rep, da jeg som sagt ikke reelt set har én ide om hvem du er. Dog synes jeg du burde reflektere engang og spørge dig selv om du er parat til arbejdet som staff. Det er et vigtigt spørgsmål at stille sig selv, da man bliver hævet over spillere, og hvis din lunte er kort som jeg personligt synes du har bevist i de ovenstående beskeder, synes jeg ikke du skal være staff.

 

Dog ønsker jeg dig held og lykke med din ansøgning.

// Donkeh.

  • Brugbart 3
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til creaMY.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.