Hop til indhold
Stavox

[Solved] Tillad bankmand E2 funktioner for alle jobs.


Sonny Slamsuger
 Del

Recommended Posts

Er det ikke lige meget om folk kan have en printer alarm med E2, og se det præcise beløb?

Det kan de jo alligevel med en timer på telefon, andet end de ikke kan se beløbet men ved cirka hvad der er i.

Og scripts der estimere pengene fx. det jeg bruger er akkurat med 40-80kr alt efter hvornår man trykker reset.

 

De funktioner jeg skriver om.

entity:moneyAmount()

entity:printerLevel()

  • +Rep 3
  • -Rep 1
  • Dum 4
Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Kasper skrev:

Hvis alle kune bruge de funktioner ville der ikke være en eneste grund til ikke bare at være tyv. 

Du kan jo aligevel bare bruge en timer på telefon. Det er jo det samme? Efter 15 min er der fx. 3600/printer. Eller som jeg har lavet/bruger, et H.U.D. der kører ekstern fra spillet men hen over spillet der viser hvor mange penge der er i hele tiden, hvor det eneste man skal gøre er at trykke reset når man tager fra printeren.

 

Man kan jo også regne ud hvornår den ville springe og sætte en timer 5 min inden.

 

Og jo der vil være en grund til at være tyv, der er ingen gebyr.

Redigeret af Sonny Slamsuger
  • -Rep 1
  • Dum 4
Link til kommentar
Del på andre sites

Ikke mine ord men HOS. Mange har spurgt om det sammen og de svare altid det sammen som jeg skrev

På 29/04/2021 den 2:20 PM , Kasper skrev:

Hvis alle kune bruge de funktioner ville der ikke være en eneste grund til ikke bare at være tyv. 

 

Redigeret af Kasper
  • +Rep 4
  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Kasper skrev:

Ikke mine ord men HOS. Mange har spurgt om det sammen og de svare altid det sammen som jeg skrev

 

Men når jeg nu kommer med et godt argument for det, så skal du jo ikke bare skrive det samme som HOS ville sige.

Og btw at du reagere "dum" alle mine post om ban request hvor folk er blevet ban'et, viser bare at du rent faktist er dum.

Og jeg er ligeglad med min rep.

Redigeret af Sonny Slamsuger
  • -Rep 1
  • Dum 2
  • Tud (-REP) 3
Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Kasper skrev:

Tror du dine lorte argumenter ændre på noget?

Tror du at din dumhed ændre på noget? Men nu ved jeg at du sikkert er så dum at du ikke engang har læst mine argumenter for det.

2 minutter siden, Sonny Slamsuger skrev:

Tror du at din dumhed ændre på noget? Men nu ved jeg at du sikkert er så dum at du ikke engang har læst mine argumenter for det.

Du reagere tud på mine posts? Det er dig der går ind og reagere dum for mine ban requests hvor folk blev ban'et for det. Det er dig der tuder.

  • Dum 3
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Nu er det her godt nok blevet til en børnehave samtale, men jeg vil gerne lige smide min mening alligevel.

I starten var der en mening bag ikke at give folk adgang til funktionerne, så der var en grund til at alle ikke bare lavede banker som tyv osv.
Men stille og roligt har alle nørder fundet måder de nogenlunde kan udregne hvor meget der er i printere. Synes dog stadig ikke man skal lade alle få adgang til funktionerne, det ville give folk for mange muligheder med dem og de vil blive brugt på ting som de ikke var ment til.

  • +Rep 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Aske skrev:

Nu er det her godt nok blevet til en børnehave samtale, men jeg vil gerne lige smide min mening alligevel.

I starten var der en mening bag ikke at give folk adgang til funktionerne, så der var en grund til at alle ikke bare lavede banker som tyv osv.
Men stille og roligt har alle nørder fundet måder de nogenlunde kan udregne hvor meget der er i printere. Synes dog stadig ikke man skal lade alle få adgang til funktionerne, det ville give folk for mange muligheder med dem og de vil blive brugt på ting som de ikke var ment til.

Man kunne jo bare lave en regl imod tyve som laver en bank.

  • -Rep 2
  • Dum 1
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Sonny Slamsuger skrev:

Man kunne jo bare lave en regl imod tyve som laver en bank.

Nu var problemet ikke at de ville blive brugt til at lave banke med, men mere hvad man ellers kunne udnytte de funktioner til. Skal nok vise sig at nogen begynder at bruge dem.

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutter siden, Sonny Slamsuger skrev:

Tror du at din dumhed ændre på noget? Men nu ved jeg at du sikkert er så dum at du ikke engang har læst mine argumenter for det.

Du reagere tud på mine posts? Det er dig der går ind og reagere dum for mine ban requests hvor folk blev ban'et for det. Det er dig der tuder.

Hvor er du ærligt dum at høre på, ven.
Hvis nogle normale spillere har styr på dette emne, så er det i den grad @Askeog @Kasper

  • +Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Matti 🐐 skrev:

Hvor er du ærligt dum at høre på, ven.
Hvis nogle normale spillere har styr på dette emne, så er det i den grad @Askeog @Kasper

Er jeg dum? Fortæl mig forskellen på at estimere pengene(akkurate med 40-80kr). Og vide præcis hvor meget der er. Det eneste du har brug for at vide er om de er penge i dem, eller om de er sprunget og cirka hvornår de springer.

  • -Rep 1
  • Dum 2
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Sonny Slamsuger skrev:

Er jeg dum? Fortæl mig forskellen på at estimere pengene(akkurate med 40-80kr). Og vide præcis hvor meget der er. Det eneste du har brug for at vide er om de er penge i dem, eller om de er sprunget og cirka hvornår de springer.

Nu er det ikke for være nederen men.....
Level 4: 50 pr 10 sec - max 4000 kr uden gang upgrade
Level 3: 40 pr 10 sec - max 4000 kr uden gang upgrade

 

Du kan tjekke om en printer er sprunget ved at tjekke om dens Entity er valid og dens class matcher "cabr_printer"
 

Redigeret af Aske
  • +Rep 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 

3 minutter siden, Aske skrev:

Nu er det ikke for være nederen men.....
Level 4: 50 pr min - max 4000 kr uden gang upgrade
Level 3: 40 pr min - max 4000 kr uden gang upgrade

 

Du kan tjekke om en printer er sprunget ved at tjekke om dens Entity er valid og dens class matcher "cabr_printer"
 

Du for ikke 50/40 hvert minut du for det hver 10 sekund

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Aske skrev:

Stave fejl 10 sec selvfølgelig.

Men hvad er problemet så med det præcise beløb, istedet for at estimere?

Det er jo ikke fordi at estimere er meget upræcis?

Penge = 40 * 6 * minuter * 4

 

Og lige et spørgsmål til Kasper. Har du intet liv? Reagere tud på alle mine posts xd?

Redigeret af Sonny Slamsuger
  • -Rep 1
  • Dum 4
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Sonny Slamsuger skrev:

Men hvad er problemet så med det præcise beløb, istedet for at estimere?

Det er jo ikke fordi at estimere er meget upræcis?

Penge = 40 * 6 * minuter * 4

Kan ikke se hvad du vil bruger funktionerne til hvis du allerede kender beløbet osv.

Redigeret af Aske
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Sonny Slamsuger skrev:

Kender beløbet? Det er jo sådan du kan finde ud af hvor mange penge du har.

(nuværende tidspunkt - Hvornår du sidst tog printerne) * Kr pr sec = hvor meget du har taget....

Redigeret af Aske
Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Aske skrev:

(nuværende tidspunkt - Hvornår du sidst tog printerne) * Kr pr sec = hvor meget du har taget....

Det er jo bare en anden måde du kan gøre det på. Men nu når vi ved at vi kan estimere det meget godt. Hvad er grunden til at vi ikke bare giver adgang til de præcise beløb.

Det her er mit program. Hvis jeg ville kunne jeg godt lave sådan at programmet sync. med printerne, dvs 100% præcis.image.thumb.png.3e7f85d4132f594dcc3c12ca8048f7bb.png

  • -Rep 1
  • Dum 3
Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Sonny Slamsuger skrev:

Det er jo bare en anden måde du kan gøre det på. Men nu når vi ved at vi kan estimere det meget godt. Hvad er grunden til at vi ikke bare giver adgang til de præcise beløb.

Det her er mit program. Hvis jeg ville kunne jeg godt lave sådan at programmet sync. med printerne, dvs 100% præcis.image.thumb.png.3e7f85d4132f594dcc3c12ca8048f7bb.png

Det der kan du sagtens lave uden funktionerne. Du har al den information du skal bruge.

Redigeret af Aske
Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Sonny Slamsuger skrev:

NEMLIG! Er der så en grund til at de skal være låst?

 

53 minutter siden, Aske skrev:

Synes dog stadig ikke man skal lade alle få adgang til funktionerne, det ville give folk for mange muligheder med dem og de vil blive brugt på ting som de ikke var ment til.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Sonny Slamsuger skrev:

Jeg er ikke igang med noget? Hvis du mener det billed jeg viste så er det ikke Lua men C#.

Hvis du allerede har en fin løsning i C# hvorfor så spilde serveren resourcer på at køre en ting til glemsomme folk?

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Sonny Slamsuger skrev:

Hvorfor ikke? Det kunne da give en masse penge at sælge sådan en E2.

Du virker som typen der burde få E2 ban, amen seriøst du vil hellere have 10.000 kr mere og spille på en server som lagger lidt ekstra.

Redigeret af Aske
  • +Rep 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.