Hop til indhold
Stavox

[Solved] Regel om brug af 112


Gary McStaine
 Del

Message added by Dynn,

Der er lavet en regel imod copbait i CR-chat.

Recommended Posts

Hej flexuz. I følge reglerne må de jo ikke spamme det. Men spamme betyder mange gange i minuttet eller lignede. 
har selv stået med dette poblem mange gange. Og kommer meget an på hvad der er sket

 

muligheder 

1. en der legit bare sidder og spammer mange gange i minuttet så ja. Det er imod reglerne. De skal helst kun bruge den 1 gang hver 5 min hvis de gør det for at cop baite

 

2. lad og sige der 5 personer i deres base. De laver et interival så de sender en hvert min men skifter person så er det stadig imod reglerne da de spammer jeres chat så i ikke kan bruge den til sammen arbejde eller lignede. 
 

3. en person som sende et par besked på 30 time er på ingen måde imod reglerne da de ikke spammer og ikke gør noget forkert. 
 

Reglen er det samme som chat e2 og mic spam. Da 112 går under chat 

håber dette hjalp lidt og gav lidt mening. 
 

-Sebaak 

Redigeret af Sebaak23_ DK
  • +Rep 2
  • Hat 1
  • Dum 3
Link til kommentar
Del på andre sites

Du har jo ingen forståelse for det jeg har skrevet så eller hvad? Det er jo lige det med at det ikke er imod reglerne men at en sådanne regel skal laves. Derfor det postet er under forslag og ikke diskution.

 

Så det har ingen relevans for mit post men ellers tak.

  • +Rep 2
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Sebaak23_ DK skrev:

Hej flexuz. I følge reglerne må de jo ikke spamme det. Men spamme betyder mange gange i minuttet eller lignede. 
har selv stået med dette poblem mange gange. Og kommer meget an på hvad der er sket

 

muligheder 

1. en der legit bare sidder og spammer mange gange i minuttet så ja. Det er imod reglerne. De skal helst kun bruge den 1 gang hver 5 min hvis de gør det for at cop baite

 

2. lad og sige der 5 personer i deres base. De laver et interival så de sender en hvert min men skifter person så er det stadig imod reglerne da de spammer jeres chat så i ikke kan bruge den til sammen arbejde eller lignede. 
 

3. en person som sende et par besked på 30 time er på ingen måde imod reglerne da de ikke spammer og ikke gør noget forkert. 
 

Reglen er det samme som chat e2 og mic spam. Da 112 går under chat 

håber dette hjalp lidt og gav lidt mening. 
 

-Sebaak 

Der står intet i reglerne mod CRChat spam?
Det var i mod reglerne i tidernes morgen, da man ikke måtte copbaite.

Nå, FleXuZ, ligemeget hvor enig jeg er i dit udsagn, så tror jeg ikke, at vi skal regne med, at dette bliver ændret lige forløbelig.
 

  • +Rep 4
  • Brugbart 1
  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 

 

3 timer siden, Matti 🐐 skrev:

Der står intet i reglerne mod CRChat spam?
Det var i mod reglerne i tidernes morgen, da man ikke måtte copbaite.

Nå, FleXuZ, ligemeget hvor enig jeg er i dit udsagn, så tror jeg ikke, at vi skal regne med, at dette bliver ændret lige forløbelig.
 

Der er en regel i mod chatspam😮

1.5   Ingen form for spam (micspam / chatspam osv.).
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Matti 🐐 skrev:

FleXuZ' billede viser, at det bliver skrevet hvert minut, og derfor er det vil hellere ikke spam?

Det er selvfølgelig rigtigt nok, det er åndsvagt at folk gør det, da det er trist at kigge på. Det var mere at der er en regel i mod at en enkel person skriver konstant lige efter hinanden.

  • +Rep 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.