Hop til indhold
Stavox

[Solved] fartmålere


BareMohammed
 Del

Recommended Posts

3 minutter siden, bennaknu skrev:

fair nok jeg tog fejl men den er stadig ulovlig den må ikke være usynlig eller være gemt ved manglende lys

Den er ikke usynlig, og jo du må godt gæmme din ranger i en skygge, da det ikke går ind under den regel du sendte.

Som jeg allerede har sagt er reglen for at sørge for folk ikke laver deres raid-indgang næsten umulig at finde rundt i.

Redigeret af Xean Mendes
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Xean Mendes skrev:

Den er ikke usynlig, og jo du må godt gæmme din ranger i en skygge, da det ikke går ind under den regel du sendte.

Som jeg allerede har sagt er reglen for at sørge for folk ikke laver deres raid-indgang næsten umulig at finde rundt i.

så du mener det @Hondo siger er forkert 

Hondo siger der er en regl mod de her rangers og usynlige og sender den regl men hvis du mener at du har bedre styr på det end staff så fair nok

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, bennaknu skrev:

så du mener det @Hondo siger er forkert 

Hondo siger der er en regl mod de her rangers og usynlige og sender den regl men hvis du mener at du har bedre styr på det end staff så fair nok

Hvis Hondo har sagt den regel du har sendt gør Cqmbo's fartmåler ulovlig, så er han forkert på den.

Staff er ikke guds børn, der er massere af gange hvor staffs enten glæmmer eller har overset en regel, hvor man bliver nød til at rette på dem.

Jeg har spillet på serveren i alt for mange år nu, før Dynn var ejer af serveren, jeg har været staff ~4 gange i alt og for nyligt sagt op igen, og jeg bliver stadig påmindet af regler som jeg enten har glemt, misforstået eller overset.

Redigeret af Xean Mendes
Link til kommentar
Del på andre sites

29 minutter siden, bennaknu skrev:

han har aldrig sagt de var ulovlige jeg mente at de var unsynlige og der sagde honda at hvis de er usylige går de under denne regl

Ja, hvis fartmåleren er usynlig er det ikke tilladt.

Så hvis Hondo har sagt fartmåleren er ulovlig pga. den er usynlig har han 100% ret.

 

Men den er ikke usynlig.

https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=usynlig

https://sproget.dk/lookup?SearchableText=usynlig

 

Citat

som ikke (umiddelbart) kan ses med øjnene

Og Cqmbo's fartmåler kan godt ses med øjnene, så de er ikke usynlige som du beskriver.

Redigeret af Xean Mendes
Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutter siden, bennaknu skrev:

er du dum jeg sagde også da cqmbo sendte bevis for at de ikke var usynlige at jeg tog fejl. men det ændre ikke på at jeg ikke syntes det er fair de er så små

Bruh hvad?

 

Du har brugt ordet usynlig 100 gange i dette opslag, også efter Cqmbo sendte bevis som fik dig til at indse at du tog fejl.

Så måske du burde fucking formulere dig ordenligt.

 

Kan godt se at diskutere med dig vil komme absolut ingen steder.

 

 

3.13

Kunne godt tænke mig at komme tilbage til 3.13 og rette på hvad jeg skrev før.

Citat

Rangeren er ikke en prop, og der er ingen orientering at forværrer her.

Rangeren er self. stadig ikke en prop, men Cqmbo bruger en world prop's skygge.

Citat

3.13 (sidste del) Du må ikke benytte props som forværrer orienteringen væsentligt pga. manglende lys. Eksempel på ulovlig indgang

Hvis den sidste del af 3.13 er generalt alt byggeri syntes jeg godt man kunne argumentere for at Cqmbo's fartmåler er ulovlig, eftersom skyggen forværrer orienteringen af rangeren. Dog syntes jeg ikke det er væsentligt, som reglen også beskriver det skal være før det ulovligt.

Jeg tænkte eftersom de hentyder til raid-indgang i sidste del af reglen at det var dedikeret til raid-indgange, men jeg skrev til Maxx og Philip som begge sagde at det var til generalt alt byggeri.

Redigeret af Xean Mendes
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, bennaknu skrev:

fair nok jeg tog fejl men den er stadig ulovlig den må ikke være usynlig eller være gemt ved manglende lys

Når du skriver den er stadig ulovlig den må ikke være usynlig. Antager jeg at du snakker om @Cqmbos skulle være "usynlig" Det også det jeg tror @Xean Mendes har ment.

 

 

57 minutter siden, bennaknu skrev:

er du dum jeg sagde også da cqmbo sendte bevis for at de ikke var usynlige at jeg tog fejl. men det ændre ikke på at jeg ikke syntes det er fair de er så små

Siger bare du skriver først den er usynlig, efter det kalder du @Xean Mendes dum for at pointere det. Hvilket giver ingen mening.

 

43 minutter siden, Xean Mendes skrev:

Bruh hvad?

 

Du har brugt ordet usynlig 100 gange i dette opslag, også efter Cqmbo sendte bevis som fik dig til at indse at du tog fejl.

Så måske du burde fucking formulere dig ordenligt.

 

Kan godt se at diskutere med dig vil komme absolut ingen steder.

 

 

3.13

Kunne godt tænke mig at komme tilbage til 3.13 og rette på hvad jeg skrev før.

Rangeren er self. stadig ikke en prop, men Cqmbo bruger en world prop's skygge.

Hvis den sidste del af 3.13 er generalt alt byggeri syntes jeg godt man kunne argumentere for at Cqmbo's fartmåler er ulovlig, eftersom skyggen forværrer orienteringen af rangeren. Dog syntes jeg ikke det er væsentligt, som reglen også beskriver det skal være før det ulovligt.

Jeg tænkte eftersom de hentyder til raid-indgang i sidste del af reglen at det var dedikeret til raid-indgange, men jeg skrev til Maxx og Philip som begge sagde at det var til generalt alt byggeri.

Til snakken om regel 3.13 ville mit argument være at man skal huske hvad ordet orientering betyder. Under nr. 3 i hjemmesiden linket nedenfor står der. "Det at finde ud af hvor man befinder sig i forhold til omgivelserne" Rangeren gør ikke at du ikke kan finde rundt på vejen, og ville derfor ikke være mod reglen.

 

 https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=orientering 

 

Nichzar

 

 

 

Redigeret af Nichzar
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutter siden, Nichzar skrev:

Til snakken om regel 3.13 ville mit argument være at man skal huske hvad ordet orientering betyder. Under nr. 3 i hjemmesiden linket nedenfor står der. "Det at finde ud af hvor man befinder sig i forhold til omgivelserne" Rangeren gør ikke at du ikke kan finde rundt på vejen, og ville derfor ikke være mod reglen.

 

 https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=orientering 

Ja, men

1 det at give oplysninger om noget

1.a de oplysninger der gives

1.b det at blive eller være oplyst om noget

 

Du kan godt blive orienteret omkring hvad du har for i matematik af lektier, eller blive orienteret om hvor rangeren er.

Kan sagtens være jeg har misforstået noget.

Redigeret af Xean Mendes
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Xean Mendes skrev:

Ja, men

1 det at give oplysninger om noget

1.a de oplysninger der gives

1.b det at blive eller være oplyst om noget

 

Du kan godt blive orienteret omkring hvad du har for i matematik af lektier, eller blive orienteret om hvor rangeren er.

 

Kan godt være jeg misforstår hvad der står, men orientering er ikke kun om retning og sted.

Det kan du godt have ret i, dog er det ikke min tankegang da jeg mener reglen omhandler at du bare skal kun finde rundt. Så du ikke bare laver en base som er 100% sort, hvor ingen kan finde hoved og hale i hvad der sker.

Redigeret af Nichzar
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Nu kan jeg se at jeg er blevet nævnt latterligt mange gange.

 

Jeg vil blot sige at jeg har på intet tidspunkt har nævnt at cqmbo's var ulovlige eller lign. 

 

Jeg nævnte blot at vi har en regl imod usynlige fartmålere da du @bennaknu  skriver 

På 19/04/2021 den 7:34 PM , bennaknu skrev:

jeg syntes helt klart at opsatte e2 fartmålere skal være synlige 

intet andet, så vær sød og lad vær med at assume ting bare fordi jeg har snakket om noget der relatere til.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.