Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Liderlige Lars


 Del

Recommended Posts

 

In-game navn:  Liderlige Lars

SteamIDSTEAM_0:0:100081101

Alder: 15 år, til sommer

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?: Jeg syntes jeg har styr på at være en del af politiet og samtidig seriøs i mit arbejde. Elsker at spille som betjent når jeg er det. Tager det seriøst og er seriøs omkring mit arbejde. Jeg kan godt lide at tale med folk og skabe en god og hyggelig stemning. Jeg lytter til hvad folk siger og skaber en god straf.

 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?: Opnå mere og bedre rp. Samle en seriøs politi styrke som kommer til at fungere. Jeg vil også sørge for at alle der kommer med i politistyrken tager jobbet seriøst og tænker sig om.

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg har ikke spillet siden start februar men jeg er begyndt igen og har stort set kun været politibetjent. Jeg har ikke nogen pd base/fartbøde system. Hvis folk ikke har set mig spille så meget som politi er det grundet de 2 måneders pause.

 

Redigeret af Liderlige Lars
  • +Rep 1
  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.