Hop til indhold
Stavox
  • 0

Jeg kan ikke joine stavox


Liderlige Lars
 Del

Spørgsmål

Hver gang jeg prøver at joine noget i garrys mod får jeg den her besked "Billed nedenfor" Det startede efter jeg havde downloaded stavox content. Har det noget med stavox at gøre eller er det noget med mit spil. Jeg har prøvet at validere mine spil filer. Har i nogen ideer om hvordan jeg fixer det.

Skærmbillede 2021-04-17 174455.jpg

Bare lige en extra info: Der sker kun med evocity

Link til kommentar
Del på andre sites

16 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
10 timer siden, Hizlau skrev:

Du burde bare kunne søge på Geforce Experience i Windows og åbne det, der inde kan du opdatere det. 
Hvis du ikke har det downloadet kan du downloade det her: https://www.nvidia.com/da-dk/geforce/geforce-experience/

Jeg haar downloadet det og alle de andre ting du har bedt mig om. Nu når jeg prøver at joine stavox evocity lukker garrys mod bare uden nogen crash besked eller andet. Jeg kan sagtens joine andre servere.

46 minutter siden, Liderlige Lars skrev:

Jeg haar downloadet det og alle de andre ting du har bedt mig om. Nu når jeg prøver at joine stavox evocity lukker garrys mod bare uden nogen crash besked eller andet. Jeg kan sagtens joine andre servere.

Jeg forsøger mig med at geninstallere gmod.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

-windowed -heapsize 2097152 -dxlevel 70

 

Sæt det som start-parametre, og se om det ikke virker.

 

Heapsize sætter max allocated ram, se om du kan åbne med den heapsize i windowed, og med en ældre version af DirectX (Uden download).

 

Hvis det virker gå henholdsvis op til;

-heapsize 4194304 (4 GB)

-heapsize 8388608 (8  GB)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
5 timer siden, MRBennetsen✔ skrev:

-windowed -heapsize 2097152 -dxlevel 70

 

Sæt det som start-parametre, og se om det ikke virker.

 

Heapsize sætter max allocated ram, se om du kan åbne med den heapsize i windowed, og med en ældre version af DirectX (Uden download).

 

Hvis det virker gå henholdsvis op til;

-heapsize 4194304 (4 GB)

-heapsize 8388608 (8  GB)

Skal bindestregen med?

Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.