Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Thomas Adems


 Del

Recommended Posts

In-game navn: Thomas Adems

SteamID:STEAM_0:1:441096143

Alder:15

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:::::::Fordi jeg siger hvad klokken er og hvorfor jeg sætter dem i fængsel og jeg taget mit job seriøst

 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?::::::::::::::Jeg vil gerne opnå en god styrke med god sammerbejde og alle betjent følger reglerne

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?::::::::::Ik rigtigt nej

Redigeret af Thomas Adems
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Nichzar skrev:

TITEL: Dit ingamenavn

 

In-game navn: Thomas Adems

SteamID:76561198842458015

Alder:

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:Fordi jeg siger hvad klokken er og hvorfor jeg sætter dem i fængsel og jeg taget mit job seriøst

 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:Jeg vil gerne opnå en god styrke med god sammerbejde og alle betjent følger reglerne

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:Ik rigtigt nej

 

 

Udfyld bare formularen i et kort format. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

 

Så skal du bruge det her steamid:STEAM_0:1:441096143 i stedet for 76561198842458015

Du skal også ændre titlen på din ansøgning til dit ingamenavn altså Thomas Adems.

 

32 minutter siden, Thomas Adems skrev:

TITEL: Dit ingamenavn

 

In-game navn: Thomas Adems

SteamID:76561198842458015

Alder:15

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:Fordi jeg siger hvad klokken er og hvorfor jeg sætter dem i fængsel og jeg taget mit job seriøst

 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:Jeg vil gerne opnå en god styrke med god sammerbejde og alle betjent følger reglerne

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:Ik rigtigt nej

 

 

Udfyld bare formularen i et kort format. 

 

 

 

 

Redigeret af Nichzar
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.